در حال بارگذاری ...
مرحله دوم بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان آغاز شد؛

در اولین روز سه نمایش از بهبهان، آغاجاری و امیدیه بازبینی می شوند

در اولین روز از بازبینی مرحله دوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان سه نمایش از شهرستانهای بهبهان، آغاجاری و امیدیه بازبینی می شوند.

به گزارش تئاتر خوزستان با آغاز مرحله دوم بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان روز سه شنبه 24 مردادماه سه نمایش از شهرستانهای بهبهان، آغاجاری و امیدیه در روز اول توسط هیئت بازبینی متشکل از مرتضی مطوری، رسول حق جو و بهزاد خیرالهی مورد بازبینی حضوری قرار می گیرند.

اولین نمایش صبح سه شنبه ساعت 11 در تالار ارشاد بهبهان با عنوان «دیر وقته ببخشی مزاحم شدم» به کارگردانی اشکان لدنی به صورت حضوری بازبینی می شود.

دومی اثری که ساعت 15 مورد بازبینی قرار می گیرد نمایش «اسب» به کارگردانی بهاره پورافشار از شهرستان آغاجاری است که در پلاتو ارشاد آغاجاری به روی صحنه می رود.

سومین نمایش عصر روز سه شنبه ساعت 17 در پلاتو ارشاد امیدیه به نام «امپرسیون جیغ بنفش» به کارگردانی حمزه حمید توسط هیئت بازبینی دیده خواهد شد.

بازبینی مرحله دوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از روز سه شنبه 24 الی شنبه 28 مردادماه 1396 در 10 شهرستان استان خوزستان برای انتخاب آثار نهایی جشنواره انجام می گیرد.

به گزارش تئاتر خوزستان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 تا 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.




نظرات کاربران