در حال بارگذاری ...
تازه ترین اثر نمایشی گروه تئاتر آزادگان

نمایش «پلی از جنس شیشه» در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز

نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی مهدی صفی آبادی کاری از گروه تئاتر آزادگان در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان با گرفتن پروانه نمایش از شورای نظارت بر نمایش کلانشهر اهواز نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و طراحی و کارگردانی مهدی صفی آبادی و تهیه کنندگی حمزه صحرایی از تاریخ 21 الی 31 مردادماه 1396 ساعت 21:30 در پلاتو استاد لاریان مجموعه تالار آفتاب به روی صحنه می رود.

مهدی صفی آبادی کارگردان نمایش در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: این نمایشنامه را که نگار نادری نوشته یک درام اجتماعی است و به معضل بیماران مبتلا به ایدز در موارد خاص می پردازد و با حضور بازیگران پیشکسوت و جوان با سه زبان عربی، فارسی و بختیاری اجرا خواهد شد.

صفی آبادی در ادامه گفت: نمایش «پلی از جنس شیشه» نقدی اجتماعی به تعصب کور کورانه به حوادث ناگواری ست که در بطن جامعه رخ می دهد و زنان بی دفاع را دچار فروخوردگی و پنهان کاری های عمدتا اسفناک می کند.

حسین محمدی سرپرست گروه تئاتر آزادگان نیز در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: گروه تئاتر آزادگان قصد دارد تا با مطرح کردن این موضوع مهم اجتماعی نگاهی دقیقتر به اتفاقات اخیر جامعه درباره کودک آزاری و نقض حقوق حقه زنان جامعه مسلمان و با فرهنگ ایرانی داشته باشد.

در این نمایش منوچهر بهارلویی، اتابک انوری، امین طاها لطفیان، منا فریدونی، سارا حسینی، فاطمه حمیدی، نگین آهنج و مژگان سلطان مرادی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «پلی از جنس شیشه» عبارتند از: اتابک انوری (دراماتورژ)، فرنوش غلامیان (دستیار کارگردان و مدیر صحنه)، سعید بهروزی و سید منصور ناصری (مشاورین نمایشنامه)، الهام صفی آبادی (مشاور طراحی لباس)، الهه صفی آبادی (مشاور طراحی گریم)، ایمان نخلستانی (مشاور طراحی نور)، مهدی صفی آبادی (طراح صحنه ، لباس و نور)، سام قربانپور (ساخت افکت)، حسن موگهی (نوازنده نی و سه تار)، داریوش نیک محمدی (نوازنده تار)، حسن موگهی ، نگین آهنج و مژگان سلطان مرادی (آواز و آوا)، پویان زاد صادق و دانیال ناصری (ساخت و اجرای دکور)، فاطیما حزباوی (طراحی و اجرای گریم)، ژیلا غلامیان و صبا حسن پور و بهاره اصفهانی و پریسا شاد دوست (دستیاران صحنه)، داریوش نیک محمدی (فیلم، عکس، طراح پوستر و آفیش) و حسین محمدی (سرپرست گروه).

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «پلی از جنس شیشه» توسط گروه تئاتر آزادگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، انجمن هنرهای نمایشی اهواز و با همکاری شرکت ترانه سرای پارس، شرکت طراحی و تبلیغاتی پارسا فراز اروندان، موسسه فرهنگی هنری فصل ترنم باران تولید و اجرای عموم شده است.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

نظرات کاربران