در حال بارگذاری ...
سه نمایش با یک بلیت

سه نمایش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی به کارگردانی رضا چوپان در تئاتر شهر آبادان در حال اجراست

نمایش‌های«خاصیت سکوت»، «قتل در منزل رضا چوپان» و «آموزش پهلوانی در سه سوت» به کارگردانی رضا چوپان در آبادان در حال اجراست.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش صحنه ای «خاصیت سکوت» به نویسندگی مسعود رمضانی و کارگردانی رضا چوپان، اجرای نمایش خیابانی «آموزش پهلوانی در سه سوت» به نویسندگی و کارگردانی رضاچوپان و اجرای نمایشنامه خوانی «قتل در منزل رضا چوپان» به نویسندگی محمد صنگری و کارگردانی رضا چوپان

در این سه نمایش محمدصنگری، راضیه غریب پور، مهدی حویزاوی، امیر علیپور، وحید حیدری نژاد، محمد حسن حیاوی، شیدا شکیبی، زینب دریس فرد، کوثر عقیلی، الهام شریفات، سپهر ولیزاده، محمد غریب پور، محمد نبهان و سعید کمرگیر به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش صحنه ای «خاصیت سکوت» حکایت مردی را روایت می کند که در صدد بازگو کردن داستان زندگی خویش است و در این حین با ایجاد اتفاقات در برهه های مختلف زندگی حوادث خنده داری به تصویر کشیده میشود.

نمایش خیابانی «آموزش پهلوانی در سه سوت» حکایت پهلوانی است که  قصد دارد در فاصله زمانی بسیار محدود، به مردم آموزش دهد که چگونه میشود پهلوان شد.

نمایشنامه خوانی «قتل در منزل رضا چوپان» قصه ای متفاوت دارد. رضا چوپان در منزلش با یک جسد روبرو می شود و فورا با پلیس تماس میگیرد. کارآگاه می آید اما خبری از جسد نیست.

این سه نمایش تا 18 مردادماه 1396 هر شب ساعت 20:30 در مجموعه تئاتر شهر آبادان در حال اجراست. مجموعه تئاتر شهر آبادان  در پارک معلم، ابتدای خیابان یک احمد آباد به مدیریت مهدی پرویش واقع شده است.




نظرات کاربران