در حال بارگذاری ...
با اعلام نتایج بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران؛

دو نمایش از خوزستان در یازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

با اعلام منتخبین بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران دو نمایش از استان خوزستان در این جشنواره پذیرفته شد.

به گزارش تئاتر خوزستان با اعلام منتخبین یازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران نمایش «سوخو» به کارگردانی امین پورمند از اندیمشک و نمایش «داریم زمین را دور می ریزیم» به کارگردانی مرتضی امینی پور از امیدیه در بخش خیابانی جشنواره پذیرفته شدند.

نمایش «سوخو» با نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی امین پورمند کاری از گروه تئاتر طلوع با بازی رویا نصیری، پریسا میرزاوندیان، مجید خادمی، مهرداد امیرنیا و علی جعفری اجرا می شود.

این نمایش حکایت مظلومیت مردم مقاوم اندیمشک است که در 4 آذر ۱۳۶۵ یک ساعت و 45 دقیقه در معرض بمباران ۵۴ فروند هواپیمای جنگی عراق قرار گرفتند و بیش از ۳۰۰ شهید و صدها جانباز یادگاری بر پیشانی این شهر است.

نمایش «داریم زمین را دور می ریزیم» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی امینی پور کاری از گروه تئاتر کامیاب امیدیه با بازی عماد حمیداوی اجرا می شود.

این نمایش حکایت کره زمین است که از آلودگی ها و زباله های به جا مانده از انسانها در طبیعت به ستوه آمده و به میان انسانها می آید تا از آنها گله و شکایت کند و از آنها بخواهد به فکر آینده و حفظ محیط زیست باشند.

به گزارش تئاتر خوزستان در بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران پنج اثر پذیرفته شده که دو اثر آن از استان خوزستان است.




نظرات کاربران