در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی ایزد

نمایش «اسب» در پلاتو ارشاد آغاجاری اجرا شد

نمایش «اسب» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی بهاره پورافشار در پلاتو ارشاد آغاجاری به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «اسب» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی بهاره پورافشار کاری از گروه نمایشی ایزد از تاریخ 12 الی 16 مردادماه 1396 ساعت 21 در پلاتو ارشاد آغاجاری به روی صحنه رفت.

در نمایش «اسب» بهروز صانعی و بهاره پورافشار به عنوان بازیگر حضور دارند و بنفشه پورافشار، فرحناز آتش برگ و الهه حمیدی فرد گروه فرم نمایش را تشکیل می‌دهند.

در این نمایش مصطفی تمیمی پور به عنوان (دستیار کارگردان)، مهدی درویش (مشاور کارگردان)، عبدالله بهدارولی (موسیقی)، بهاره پورافشار (طراح صحنه) و جواد قلی پور (نورپرداز واجرای دکور) حضور دارند.

نمایش «اسب» داستان قدرت آسیابانی است که شغل اجدادی اش را به دوش می کشد و پایبند باورها و سنتهای قدیمی خود است، پسرش غلام که نمی خواهد درگیر این سنت ها باشد همواره در فکر رفتن است اما بخاطر احترام  به پدرش از عشق خود (حلیمه) گذشته است و او را به همسری پدرش که چشمش به دنبال حلیمه بوده درآورده است و مجبور به رفتن در روستاست اما در نهایت...

نمایش «اسب» توسط گروه نمایشی ایزد، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان آغاجاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری جهت حضور در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تولید و اجرا شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران