در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر نیکان

نمایش« امپرسیون جیغ بنفش» در پلاتو ارشاد امیدیه به صحنه رفت

نمایش «امپرسیون جیغ بنفش» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی حمزه حمید در پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «امپرسیون جیغ بنفش» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی و دراماتورژی حمزه حمید کاری از گروه فرهنگی هنری نیکان از تاریخ 1 الی 10 مردادماه 1396 ساعت 21 در پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه روی صحنه رفت.

در این نمایش حمزه حمید، امین چراغی، عدی مولیات، آوا حفیظی و حدیث عبادی به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «امپرسیون جیغ بنفش» عبارتند از: مهدی درویش، علی اصغر همتیان و عقیل راشدی (مشاور کارگردان)، مانی هنرآوازی (دستیار کارگردان)، حمزه حمید (طراح صحنه و نور)، ثنا چراغی (منشی صحنه)، مهران ستایش و ایمان شریفی (دستیار صحنه)، حسین فردزاده (نورپرداز)، عبدالله بهدارولی (آهنگساز)، استودیو صبا امیدیه (ضبط نریشن)، مهران ستایش (صدابردار)، ایمان شریفی (عکاس)، محمدرضا هدایتی نژاد (تصویربردار) و استودیو نیما فیلم امیدیه (تدوین).

حمزه حمید کارگردان نمایش در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: دیدگاه بنده از اجرای این اثر بیان این موضوع است که جیغ بنفش فقط یک فریاد بلند گوش خراش نیست بلکه در لایه لای درونی آن میتوان به دنبال نقطه آغازی برای تغییر و نوخواهی و نوگرایی بود و حتی شاید بتوان از آن برای بیان اعتراض نیز استفاده کرد. جیغ بنفش دارای خط قصه ای ساده است که روایتی است از اتفاقی مبهم در ساعت ده شب در  پشت چراغ قرمز و در کنار یک کلوب شبانه ، که در نمایش ما دو دختر و سه پسر بعنوان شاهدانی دربند به نقل موقعیتی این ماجرا میپردازند .

این نمایش توسط گروه فرهنگی هنری نیکان و انمجن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه جهت حضور در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان تولید و اجرا شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران