در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی هدی؛

نمایش «زیرزمین» در مجتمع سینمایی دزفول به صحنه رفت

نمایش «زیر زمین» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی مشترک محمد نادرپور و ایمان میرزایی در پلاتوی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «زیر زمین» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی مشترک محمد نادرپور و ایمان میرزایی کاری از گروه نمایشی هدی از چهارشنبه 11 مرداد 1396 هر شب ساعت 22 در پلاتوی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه رفت.

در این نمایش علی بیدلی، فروغ جلالی، مصطفی کالک بر و مریم قلمبر به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «زیرزمین» داستان خواهر و برادری را روایت می کند که که خانه زاد یک خانواده اشرافی بوده اند و بعد از اینکه سرهنگ (صاحب خانه ) از ایران رفته است و پس از فوت پدر و مادرشان، تنها در خانه زندگی میکنند. خواهر برای مداوی برادر مریضش به راه خلاف کشیده شده و برادر که کند ذهن است با شگردهای خودش سعی دارد که او را از این کار منصرف سازد.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: احسان قانعی (آهنگ ساز)، سحر بهزادی (آوا)، علی رضا ملهمی (نورپرداز)، مریم قلمبر (منشی و مدیر صحنه).

نمایش «زیرزمین» توسط گروه نمایشی هدی، انجمن هنرهای نمایشی دزفول، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و مدیریت مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول و با همکاری گروه نمایشی ایهام، گروه نمایشی قاب کوچک و شورای بازخوانی و نظارت بر نمایش شهرستان دزفول تولید شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران