در حال بارگذاری ...
برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر پوتی گرجستان

نمایش «صدا، سکوت، حرکت» در اهواز به روی صحنه رفت

نمایش «صدا، سکوت، حرکت» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش طیب طاهر برای شرکت در بخش بین الملل جشنواره تئاتر پوتی گرجستان در اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «صدا، سکوت، حرکت» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش طیب طاهر از تاریخ 25 تیر الی 1 مردادماه 1396 در مجموعه فرهنگی هنری آیینه اهواز به روی صحنه رفت.

ین نمایش کاری از گروه تئاتر مونولوگ و گروه مستقل تئاتر دانشگاه جندی شاپور اهواز به سرپرستی ساسان ریاحی پور می باشد  که خود را به عنوان نماینده ایران برای شرکت در جشنواره بین المللی  تئاتر پوتی‌ در کشور گرجستان آماده می کند. 

در نمایش «صدا، سکوت، حرکت» سیاوش طیب طاهر، سامان زمان، سنا محمدپور، فاطمه کوراوند و زهرا عباسی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

نمایش درباره بیماری شیزوفری به نام سام است. سام آنچه در توهم خویش می بیند در هیئت شخصی به  واقعیت می پیوندد و همان شخص خانواده سام را از آن خود می کند. رفته رفته توهم سام که بهروز خطاب می شود به همان بیماری دچار شده و حالا سام توهم او می شود. گویی این سیر دورانی در حال تکرار است.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: ساسان ریاحی پور (سرپرست گروه)، مریم مقدم ،جمشید خسروی، نادیا بالدی، زهرا مهرنیا (دستیاران کارگردانی و صحنه)، علیرضا مزرعه (طراح صحنه)، فرخنده باباپور (مدیر صحنه)، امیر محتشم چهرازی (منشی صحنه)، میلاد ملک زاده (افکت و موسیقی)، الهه باباپور (نور)، زهرا عباسی (طراح لباس)، داریوش نیک محمدی (عکاس، طراح آفیش، پوستر و بروشور).

مجموعه فرهنگی هنری آیینه واقع در اهواز، چهارصد دستگاه، بلوار مجدم، روبروی دبیرستان ولایت فقیه قرار دارد.




نظرات کاربران