در حال بارگذاری ...
برای نخستین بار در بهبهان

نمایش سفید برفی به زبان انگلیسی در تماشاخانه چهارسو بهبهان به روی صحنه رفت

برای نخستین بار و با هدف تقویت زبان انگلیسی علاقه‌مندان؛ نمایش سفید برفی با زبان انگلیسی در تماشاخانه چهارسو بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «سفید برفی» به کارگردانی مهدی شجاعی توسط آموزشگاه زبان های خارجه آیندیش با مشارکت مدرسه‌ی بازیگری چهارسو طی روزهای 24 و 25 تیرماه ساعت 20 و 22 در تماشاخانه چهارسو بهبهان به روی صحنه رفت.

نمایش سفید برفی که به واسطه زبان انگلیسی و عدم استفاده از دیالوگ های فارسی  مورد استقبال کم نظیر علاقه مندان قرار گرفت حکایت دختری است به نام سفید برفی که با بدجنسی های نامادری و ملکه ی سرزمین خود دچار مشکلات فراوانی می‌شود.

شایان ذکر است در این نمایش نسترن چنگلوایی، رزا طاهری، پارمیدا حسینی مقدم، محمد امین خراسانی، ابوالفضل رشیدی مقدم، النا جماشیان، آرش کاظمی، سیاوش کاظمی و حمیدرضا ناویان به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: ساناز چنگلوایی، علیرضا موسویون، آرشام شجاعی، علی رضا خیاط، داریوش قنبر نسب، امیرحسین بقالیان و مرضیه صائب.

لازم به ذکر است دکتر محسن استادیان موسس آموزشگاه آیندیش ضمن استقبال از گسترش فعالیت های هنری از جمله تئاتر بر لزوم استفاده از زبان هنر برای آموزش بهتردر حوزه ی زبان های خارجه تاکید نمود.

ساسان شکوریان مدیر مسئول آموزشگاه بازیگری چهار سو نیز ضمن تاکید بر فعالیت های تئاتر در آموزشگاه چهارسو از مشارکت در تولید تئاترهای مختلف به زبان های خارجی در جهت آموزش صحیح و اصولی در آینده ی نزدیک خبر داد.

مهدی شجاعی کارگردان و طراح صحنه و دکور این نمایش نیز ضمن تشکر از  آموزشگاه آیندیش و چهار سو، پیوند و مشارکت این دو آموزشگاه را نقطه ی عطفی در مسیر آموزش صحیح و اصولی زبان های خارجه به کمک هنر تئاتر دانست.

نمایش «سفید برفی» توسط آموزشگاه زبان های خارجه آیندیش و آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو تولید و اجرا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران