در حال بارگذاری ...
در سومین روز بیستمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر

اجرای 3 نمایش صحنه‌ای و 6 نمایش میدانی در خرمشهر و آبادان

امروز در سومین روز بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، ۳ نمایش صحنه‌ای و ۶ نمایش خیابانی در شهرهای آبادان و خرمشهر اجرا می‌شود.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، در سومین روز برگزاری بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با دبیری همایون قنواتی، امروز 3 نمایش صحنه‌ای و 6 نمایش میدانی در شهرهای خرمشهر و آبادان اجرا می‌شود.

بر اساس جدول جشنواره، در بخش صحنه‌ای امروز دوشنبه 12 تیرماه، نمایش «شب که میزنی به آب، به شب» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی داوود پارسا از گچساران (کهگیلویه و بویر احمد) ساعت 18:30 در تالار فانوس خرمشهر، نمایش «آسمان آبی» نوشته محمد قاسمی با کارگردانی پری بارانی از ملایر (همدان) ساعت 20 در تالار بهزیستی خرمشهر و نمایش «روشان» نوشته سیاوش پاکراه با کارگردانی علی پوراحمدیان از خرم‌آباد (لرستان) ساعت 22 در تالار خلیج فارس خرمشهر روی صحنه می‌روند.

در بخش نمایش‌های میدانی نیز امروز در مجتمع تجاری کنزالمال سه نمایش «در این روزها» به کارگردانی پیام عزیزی از شازند (مرکزی) ساعت 20:30، «من باید برم» به کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری (مازندران) ساعت 21:15 و نمایش «عروس» به کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان ساعت 23 اجرا می‌شود.

در مجتمع تجاری امام رضا دو نمایش نمایش «در این روزها» به کارگردانی پیام عزیزی از شازند (مرکزی) ساعت 21:30 و نمایش «نورالدین» به کارگردانی ابوالفضل اجاق پور محمودی از تبریز (آذربایجان شرقی) ساعت 22 اجرا می‌شود.

در فضای بار تالار بهزیستی امروز نمایش «سیاحی» به کارگردانی محمود عیسی‌پور از کرج (البرز) ساعت 21:15 اجرا خواهد شد.

همچنین در فضای بار تالار خلیج فارس نیز چهار نمایش «عروس» به کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان ساعت 21:45، نمایش «خاطراتی که فراموش نمی شود» به کارگردانی پژمان مهراب پور از مینوشهر (اروند) ساعت 22:15، نمایش «نجواهای پشت دیوار» به کارگردانی مرجان قاسمی از دهلران (ایلام) ساعت 22:45 و نمایش «در این روزها» به کارگردانی پیام عزیزی از شازند (مرکزی) ساعت 23:45 برای علاقه‌مندان اجرا خواهد شد.

 

بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر روز ۱۴ تیرماه جاری با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران