در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش آئینی مذهبی « پرواز در محراب » در شوش

نمایش آئینی و مذهبی « پرواز در محراب » به نویسندگی صادق اسماعیلی و کارگردانی ناجی عباسی از ۲۴ الی ۲۶ خردادماه در شوش به روی صحنه می رود.

نمایش آئینی و مذهبی « پرواز در محراب » به نویسندگی صادق اسماعیلی و کارگردانی ناجی عباسی از 24 الی 26 خردادماه در شوش به روی صحنه می رود.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، نمایش آئینی و مذهبی « پرواز در محراب » کاری از گروه نمایش صوت الغریب به نویسندگی صادق اسماعیلی و کارگردانی ناجی عباسی از 24 الی 26 خردادماه ساعت 21:30 در تالار نیایش شوش به روی صحنه می رود.

در این نمایش ناجی عباسی، احمد زرگوش، فریح سرخه، حمید مهدوی، قاسم لطیف، محمد علی کرم الله چعب، علیرضا کاظم نژاد، ناجی کثیر، ریاض کاظمی، فلاح زرگوش، منصور زبید ، صادق اسماعیلی، مهدی احمدی یکتا، هادی نیسی، دانیال نیسی، علی مصعد، مصطفی کاظمی، علی کاظمی، سجاد کاظمی، صادق زارعی، عبدالرضا عباسی نیا، آمنه نیسی، آمینه ترابی، صدیقه پیوست، کبری ناصر، فاطمه تفاخ، ام البنین اسماعیلی، زینب عباسی، ستایش کاظم نژاد، رسول سرخه، امیر حسین نوری، حسین سرخه، علی سرخه، فاطمه زهراحوری ، مهیا عرب، اسما کرملاچعب، الا اسماعیلی و فاطمه کرملاچعب به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایشنامه از تولد امام علی (ع) در خانه خدا شروع میشود و قصه از شجاعت و درایت امام علی در لیلت البیت  (شبی که حضرت علی بجای پیامبر در خانه او خوابید که نقشه مشرکان را خنثی کنند) ادامه پیدا می کنند و در ادامه از اخلاق امام علی و حضرت فاطمه در طول زندگی مشترکشان پی گرفته می شود . کمک شبانه امام علی به ضعیفان و کمک به مردی نابینا و کمک به ایتام کوفه در آخر داستان ابن ملجم و قطام و ضربه خوردن امام در محراب و صحنه وصیتهای امام و .....

سایر عوامل نمایش عبارتند از : احمد زرگوش دستیار کارگردان، مهدی رفاهی مدیر افکت و نور، آرش خصافی  نور استودیو آتی، علی احمدی  افکت، ناجی عباسی طراح صحنه، احمد زرگوش مدیر اجرایی، احمد قاسمی مدیر صحنه، عبدالرضا عباسی، سید قاسم بخاط، علی امیری مداح و احمد خنیفر نوازده نی.

نمایش « پرواز در محراب » کاری از گروه صوت الغریب با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر شوش آماده اجرا شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران