در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و شوش

دوره تخصصی آموزش بازیگری تئاتر در اندیمشک و شوش برگزار شد

با همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش و اندیمشک ورک شاپ تخصصی بازیگری با حضور مهدی محمدی و با حضور منتخبین هنرمندان فعال تئاتر این شهرستانها برگزار شد.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، کارگاه ورک شاپ تخصصی به دو صورت تئوری و عملی توسط مهدی محمدی کارشناس ارشد بازیگری با موضوع آموزش اصطلاحات بیومکانیک تئاتر و مباحث تئاتر در جامعه امروزی و حرکات روی صحنه به اجرا در آمد.

این کارگاه با استقبال پر شور هنرمندان تئاتر مواجه گردید و در روز سوم و چهارم خرداد در اندیمشک و ۵ خرداد در شوش به برای مشتاقان به هنر تئاتر به اجرا در آمد در پایان به همه هنرمندان شرکت در ورک شاپ شوش گواهی پایان دوره از سوی مهدی محمدی و صادق اسماعیلی فر رئیس انجمن هنرهای نمایشی شوش اهدا شد.

مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تشکر ویژه از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش  و اندیمشک بیان داشت: در مدت سه روزه ای که در خوزستان حضور داشتم شهرستان شوش و اندیمشک بهترین همکاری و میزبانی را از بنده و همکارانم داشتند که از آنها نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

گفتنی است در پایان این کارگاه آموزشی که به گفته محمد یاقوت پور رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در راستای شعار سال تئاتر خوزستان و در پی اعزام متقابل گروه نمایش ماضی بعید به استان مرکزی صورت گرفت هنرمندان شاهد یک نمایش فاخر تئاتر از مدرس این کارگاه بودند.

مهدی محمدی متولد ۱۳۵۷ در شهرستان خمین دارای مدرک کارشناس ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران ونایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی وعضو هیئت رئیسه انجمن علمی کارگردانی خانه تئاتر دانشگاهی کشور است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران