در حال بارگذاری ...
طی چهار روز و با حضور اهالی تئاتر امیدیه

بزرگداشت تئاتر شهرستان امیدیه برگزار شد

بزرگداشت تئاتر شهرستان امیدیه طی چهار روز اجرا تئاتر و نشست هنرمندان تئاتر امیدیه در روزهای پایانی اردیبهشت و اوایل خردادماه در شهرستان امیدیه برگزار گردید.

بزرگداشت تئاتر شهرستان امیدیه طی چهار روز اجرا تئاتر و نشست هنرمندان تئاتر امیدیه در روزهای پایانی اردیبهشت و اوایل خردادماه در شهرستان امیدیه برگزار گردید.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، مراسم بزرگداشت تئاتر شهرستان امیدیه با اجرای سه نمایش و نشست هنرمندان تئاتر شهرستان امیدیه طی روزهای 23 و 24 و 31 اردیبهشت و 3 خرداد 96 در پلاتو ارشاد و مجتمع باران این شهرستان برگزار گردید.

اجرای نمایش «ژاندارک در آتش» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی بوبردک طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت در پلاتو ارشاد امیدیه آغازگر این مراسم بود و در ادامه اجراخوانی نمایشنامه «قصه شبنمی که چشم میبست و آغوش می گشود» به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی فاطمه لنده روز 31 اردیبهشت ماه در پلاتو ارشاد و اجراخوانی نمایشنامه «چشم هایی که مال توست» به نویسندگی بهاره رهنما و کارگردانی غزل بویری در روز 3 خردادماه در پلاتو ارشاد از دیگر برنامه های بزرگداشت تئاتر شهرستان امیدیه بود.

روز سوم خردادماه 96 ساعت 18/30 نشست هنرمندان تئاتر شهرستان امیدیه با حضور پیشکسوتان و اهالی هنر تئاتر شهرستان امیدیه با حضور رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شهردار امیدیه، اعضای شورای شهر، نماینده دفتر امام جمعه شهرستان و جمعی از هنرمندان تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، عکاسی, داستان نویسی و در مجتمع باران این شهرستان برگزار گردید.

در این جشن از فعالان تئاتر سال ۹۵ تقدیر شد.
بخش عکاسی تئاتر : رضا ملکی
بخش موسیقی تئاتر : محمد طهماسبی
بخش کارگردانی تئاتر :
فرزاد درویشی - محمد بوبردک - علی اصغر همتیان - وصال بناری - مرتضی امینی - غزل بویری و فاطمه لنده
در بخش بازیگری تئاتر :
بهروز صانعی - رامین قادری - عماد حمیداوی - ساناز امامی 
در بخش حامیان هنر :
شهردار امیدیه جناب آقای حبیبی
امام جمعه ی امیدیه حاج آقا علیزاده
اعضا شورای شهر امیدیه 
مهندس عسگری رئیس خدمات رفاهی شرکت نفت 
مهندس پاک منش رئیس خدمات رفاهی اجتماعی پالایشگاه بید بلند

مراسم بزرگداشت تئاتر شهرستان امیدیه به همت دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه برگزار گردید.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران