در حال بارگذاری ...
بعد از هشت ماه تمرین

نمایش «یک اتفاق ساده» در تالار مهر بندر امام خمینی(ره) به روی صحنه می رود

نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی عبدالرضا سواعدی و کارگردانی مهدی حیدری در بندر امام خمینی (ره) به روی صحنه می رود.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی عبدالرضا سواعدی و کارگردانی مهدی حیدری بعد از هشت ماه تمرین که خود را برای جشنواره فتح خرمشهر آماده می کند به مدت ده شب در تالار مهر بندر امام خمینی (ره) به روی صحنه می رود.  

در این نمایش منصور کمالی، کاظم تعبانی سلمانی، مهدی کرنافی، فاطمه نژادزاده و مرجان شیرعلی ایفای نقش می کنند.

نمایش «یک اتفاق ساده» روایت سیاح ناخدای صاحب نام و مشهوری است که دختر او که احلام نام دارد با پسری بنام منصور که عاشق او می شود فرار می کند. سپس بعد از مدتی پشیمان به نزد ناخدا برمی گردنند. اما ناخدا آنها را نمی بخشد و با واسطه گری بزرگان به آنها پنج سال مهلت میدهد که زندگی کنند اما بعد از پنچ سال به سراغ آنها خواهد آمد و آنها را خواهد کشت. حال داستان از اتمام مهلت پنج ساله شروع میشود.

در این نمایش ضیاء چلداوی طراح دکور و نورپرداز، شکیبا دهقانی منشی صحنه و موسیقی، جواد عسکری نوازنده ساز کوبه ای، ایوب بویزل و رضا عبادی تدارکات هستند.

نمایش «یک اتفاق ساده» توسط گروه تئاتر سکوت وابسته به انجمن هنرهای نمایشی بندرامام خمینی(ره)، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) و روابط عمومی شهرداریو شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) تولید و آماده اجرا شده است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران