در حال بارگذاری ...

آیین اختتامیه نمایش «آکتور شاه» در بهبهان برگزار شد

آیین اختتامیه نمایش «آکتور شاه» به نویسندگی حمیدرضا بیدخام و کارگردانی اسماعیل سخایی جمعه هشتم اردیبهشت در تالار ارشاد بهبهان برگزار شد.

آیین اختتامیه نمایش آکتور شاه به نویسندگی حمیدرضا بیدخام و کارگردانی اسماعیل سخایی جمعه هشتم اردیبهشت در تالار ارشاد بهبهان برگزار گردید.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، در این مراسم که پس از اجرای پایانی این نمایش با حضور علاقه‌مندان تئاتر برگزار شد، از بازیگران و عوامل نمایش با اهدا  لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای مراسم اختتامیه توسط انجمن هنرهای نمایشی بهبهان به مناسبت روز جهانی گرافیک از محمد پاک، امیرحسین بقالیان و مالک نژادحسینی هنرمندان گرافیست انجمن، هادی شجاعی کارگردان تئاتر بهبهان به پاس اجرای نمایش در شهرستان دزفول و جواد محسنیان و پدرام مصفا کارگردانان برگزیده جشنواره دانش آموزی هنرهای نمایشی استان تقدیر و تجلیل گردید.

در بخش بعدی مراسم کلیپی از روند تولید نمایش «آکتور شاه» برای مخاطبین پخش شد و سپس گروه موسیقی نمایش دو قطعه موسیقی برای حاضرین اجرا نمودند و در ادامه علی حاجی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ضمن تقدیر از عوامل نمایش بر لزوم تداوم اجراهای عمومی تاکید کرد.

در بخش پایانی مراسم با حضور علی حاجی زاده، محمد شجاعی، هادی شجاعی، اسماعیل سخایی و ساسان شکوریان از بازیگران و عوامل نمایش آکتورشاه با اهداء لوح تقدیر تجلیل و تشکر گردید.

گفتنی است نمایش اکتور شاه در ژانر کمدی به تهیه کنندگی گروه تئاتر ناب و همکاری انجمن هنرهای نمایشی بهبهان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی شهرداری بهبهان از ١٥ فروردین لغایت ٨ اردیبهشت در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران