در حال بارگذاری ...

مراسم اردیبهشت تئاتر دزفول ویژه روز جهانی تئاتر برگزار شد

مراسم اردیبهشت تئاتر دزفول ویژه روز جهانی تئاتر روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

مراسم اردیبهشت تئاتر دزفول ویژه روز جهانی تئاتر روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، عبدالمحمد نعناکار رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول گفت: در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی دزفول در تالار ارشاد اسلامی برگزار گردید نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای هیئت نظارت بر نمایش و کلیه هنرمندان تئاتر حضور داشتند.

نعناکار افزود: در ابتدای مراسم نادر سعادتی فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد درفول ضمن خوشادگویی و خیر مقدم به مسئولین و هنرمندان تئاتر حاضر در مراسم از تلاش آنان تقدیر و تشکر نمود و در ادامه عباس پاپی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی پشت تریبون قرار گرفت و از تلاش هنرمندان تئاتر دزفول تجلیل کردند.

عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: در این مراسم با حضور مسئولین و هنرمندان از پوستر سه رویداد تئاتر امسال که در دزفول برگزار می گردد رونمایی شد. رویداد اول همایش نمایشنامه خوانی به مناسبت چهارم خرداد، رویداد دوم جشنواره منطقه ای کودک و نوجوان دزفول و رویداد سوم همایش تعزیه در ایام ماه صفر.

نعناکار گفت: در ادامه برنامه و پس از اجرای موسیقی و نمایش از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر با اهداء لوح تقدیر تجلیل و قدردانی گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران