در حال بارگذاری ...
مراسم تودیع ومعارفه رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول

مراسم تودیع ومعارفه رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول برگزار شد

آیین تقدیر از عوامل و دست اندرکاران جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان دزفول برگزارشد.

شامگاه یکشنبه 23 اسفند ماه آیین تقدیر و تشکر از عوامل و دست اندرکاران نهمین جشنواره تئاتر استانی کودک و نوجوان دزفول در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان دزفول در این مراسم هنری که جمع کثیری از هنرمندان تئاتر و مسئولین و پیشکسوتان هنر تئاتر حضور داشتند، سعادتی فرد ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ضمن خوشامد گویی به حضار این نوید را داد که انشاء الله در سال آتی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بصورت منطقه ای و با حضور تعدادی از استانهای همجوار برگزار گردد، ایشان حرکت رو به رشد و شکوفایی تئاتر دزفول با همکاری و همیاری پیشکسوتان عرصه تئاتر را خواستار شدند. پس از سخنان سعادتی فرد، یاقوت پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان نیز با تایید سخنان  سعادتی فرد طی سخنانی قول دادند در صورتیکه جشنواره تئاتر کودک استانی بصورت منطقه ای برگزار شود این انجمن نیز تمام تلاش و همکاری خود را خواهد نمود تا به نحو احسن و با کیفیت بسیار خوبی برگزار شود. یاقوت پور افزود که هنرمندان باید برای بالا بردن سطح معلومات هنری خود در کارگاههای آموزشی بیشتر شرکت کنند و با به روز کردن دانش هنری خود در ارتقای کیفیت آثار نمایشی بکوشند.  ایشان ضمن تاکید بر ادامه رویکرد آموزش محور انجمن خوزستان درسال آتی از کلیه گروههای فعال استان خواست که با جدیت در این کلاسها شرکت داشته باشند. پس از سخنان یاقوت پور،  به همه عوامل این جشنواره لوح تقدیر و سپاس اهدا گردید. و سپس آیین تودیع و معارفه  سخاوتی راد مسئول اسبق انجمن هنرهای نمایشی دزفول و هیات مدیره جدید انجمن، نعناکار، محمدرضا شریفی و سروش مداح برگزار گردید. پایان این مراسم با اجرای نمایش خیابانی سیاه سنگ به نویسندگی و کارگردانی مولا یکتامهر که برگرفته از داستان بیژن و منیژه شاهنامه است در محوطه مرکزی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول همراه بود که با تشویق و استقبال بسیار خوب هنرمندان مواجه گردید. پس از آن همه ی مهمانان در ضیافت شام در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول خاتمه پیدا کرد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران