در حال بارگذاری ...

زنگ افتتاح نمایش کودک و نوجوان «دستها بالا» در بهبهان نواخته شد

آئین زنگ افتتاح نمایش کودک و نوجوان «دستها بالا» در بهبهان برگزار شد.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، آئین زنگ افتتاح نمایش کودک و نوجوان «دستها بالا» کاری از گروه تئاتر تیرداد بهبهان به نویسندگی مهدی فرشیدی‌سپهر و کارگردانی هادی شجاعی روز سه شنبه نهم شهریورماه ساعت 21 در تالار ارشاد بهبهان برگزار گردید.

در ابتدای مراسم مهدی فرشیدی‌سپهر نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر کودک و نوجوان کشور که در این اثر به عنوان نویسنده با گروه تیرداد همکاری داشت با حضور بر روی صحنه، نحوه آشنایی خود با گروه تئاتر تیرداد بهبهان و آقای هادی شجاعی کارگردان این گروه را بیان نمود و در ادامه گزارشی از مراحل نگارش و تمرینات نمایشنامه «دستها بالا» که طی چهار ماه گذشته انجام گرفته بود را برای حاضرین در مراسم گفت.

در ادامه مراسم هادی شجاعی کارگردان نمایش «دستها بالا» و سرپرست گروه تئاتر تیرداد با حضور بر روی صحنه ضمن تشکر از نویسنده و گروه اجرایی نمایش از حضور مردم، مسئولین و هنرمندان در آئین افتتاح نمایش تشکر نمود و همچنین اعلام کرد عواید حاصل از فروش بلیط در مراسم روز افتتاح نمایش جهت کمک به درمان کودکان سرطانی شهرستان بهبهان به اداره بهزیستی بهبهان اهداء خواهد شد.

در ادامه مراسم زنگ افتتاح نمایش توسط خانم «طلا بارانی» مادر کارگردان نمایش «دستها بالا» نواخته شد و سپس  تماشاگران به تماشای اجرای نمایش «دستها بالا» نشستند.

بعد از اجرای نمایش هادی شجاعی و مهدی فرشیدی‌سپهر با حضور بر روی صحنه از تماشاگران خواستند هر کس با بالا بردن دستها، داستان خود را بگوید و چند تن از کودکان احساس خود را با جملاتی زیبا بیان نمودند.

در این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان بهبهان از جمله مهندس گلکار رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس رزمخواه رئیس دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، علی حاجی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، مهندس صالحی رئیس اداره بهزیستی بهبهان، مصطفی اسماعیلی مدیر روابط عمومی فرمانداری بهبهان، هادی روحی‌پور مدیر روابط عمومی شهرداری بهبهان، ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، سیداسماعیل سخایی رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر بهبهان حضور داشتند.

نمایش «دستها بالا» کاری از گروه تئاتر تیرداد به نویسندگی مهدی فرشیدی‌سپهر و کارگردانی هادی شجاعی از دهم شهریور الی ششم مهرماه هر شب ساعت 30/20 در تالار ارشاد بهبهان به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران