در حال بارگذاری ...

چهار نمایش در اهواز اجراخوانی می‌شود

اجراخوانی چهار نمایشنامه «مرده‌شور»، «برای آخرین بار»، «چشم‌هایت را ببند» و «نگین» کاری از گروه تئاتر آزادگان به کارگردانی مهدی صفی‌آبادی در لابی تالار آفتاب اهواز اجرا می‌شود.  

به گزارش «تئاتر خوزستان»، اجراخوانی چهار نمایشنامه «مرده‌شور»، «برای آخرین بار»، «چشم‌هایت را ببند» و «نگین» کاری از گروه تئاتر آزادگان به کارگردانی مهدی صفی‌آبادی طی روزهای  12 الی 24 شهریورماه ساعت 20 در لابی تالار آفتاب اهواز اجرا می‌شود. 

مهدی صفی‌آبادی کارگردان این آثار در گفت و گو با «تئاتر خوزستان» گفت: برای اولین بار در ایران این متد اجراییکه چهار نمایش در یک ژانر با موضوعات مختلف درباره مشکلات زنان در اجتماع با یک شیوه تلفیقی است اجرا می شود.

این کارگردان خوزستانی افزود: این گونه اجرا در حقیقت متد کارگردانی پیش از اجرای عمومی است با یک دکور ثابت در چهار شب و با تغییر چیدمان دکور در هر شب اجراخوانی نمایشنامه‌ها انجام می‌شود و در پایان اجرای هر شب بازیگران نمایش شب بعد معرفی می‌شوند و این چهار نمایش به زودی با انجام تمرینات تکمیلی اجرای عمومی خواهند شد.

طبق اعلام کارگردان نمایش «مرده‌شور» نوشته مهرداد رایانی مخصوص در شبهای 12 ، 16 ، 20 و 24 شهریورماه اجرا میشود و نمایش «برای آخرین بار» به نویسندگی قطب الدین صادقی شبهای 13، 17، 21 و 24 شهریورماه، نمایش «چشم‌هایت را ببند» نوشته محمد یعقوبی شبهای 14، 18، 22 و 24 شهریورماه و نمایش «نگین» به نویسندگی حمید امجد در شبهای 15، 19، 23 و 24 شهریورماه اجرا خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه آنلاین بلیط می توانند به سایت www.4047.ir   مراجعه نمایند.

اجرا خوانی چهار نمایشنامه کاری از گروه تئاتر آزادگان به سرپرستی حسین محمدی است که با همکاری مدیریت کافه تئاتر آفتاب، دکتر مهرداد بهراد رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهواز آماده اجرا شده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران