در حال بارگذاری ...

«سیاه کوچولو» در تالار آفتاب اهواز به صحنه می رود

نمایش شاد و کودکانه «سیاه کوچولو» به کارگردانی میلاد هارونی و تهیه کنندگی کامبیز بهادری در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت «تئاتر خوزستان»، گروه تئاتر لومینو وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اهواز نمایش متفاوت، شاد و موزیکال «سیاه کوچولو» را به مدت 17 شب ویژه کودکان و نوجوانان به روی صحنه می برد.

این نمایش به نویسندگی سیاوش عالیپور، طراحی و کارگردانی میلاد هارونی و تهیه کنندگی کامبیز بهادری(کامیار بهادر) از 23 مرداد ماه تا 8 شهریور ماه 1395 هر شب راس ساعت 8 در تالار آفتاب واقع در بلوار قدس-اتوبان لشکر به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان اجرای نمایش، فروش اینترنتی بلیط نمایش «سیاه کوچولو» در سامانه 4047 به آدرس www.4047.ir آغاز شده است و علاقمندان می توانند از طریق این سامانه بلیط این نمایش را تهیه نمایند.

شایان ذکر است این نمایشنامه با همکاری و حمایت های انجمن هنرهای نمایشی اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اهواز آماده اجرا شده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران