در حال بارگذاری ...

نخستین همایش نمایشنامه‌خوانی دزفول برگزار می‌شود

نخستین همایش نمایشنامه خوانی دزفول از 22 الی 25 تیرماه 1395 برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت «تئاتر خوزستان»، نخستین همایش نمایشنامه خوانی دزفول از روز سه‌شنبه 22 تیرماه به مدت چهار روز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار خواهد شد.

در این دوره هشت نمایشنامه پذیرفته شده توسط گروه‌های نمایشی دزفول نمایشنامه خوانی خواهد شد و توسط هیئت داوران مورد داوری قرار خواهد گرفت.

در روز اول همایش و از ساعت 18 نمایشنامه «سیاه و سفید» به نویسندگی حسین پاکدل و کارگردانی محمد نادرپور کاری از گروه هدی و در ادامه نمایشنامه «دهانی پر از کلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و کارگردانی علی بیدلی و محمد اشکان‌مهر کاری از گروه قاب کوچک نمایشنامه می‌شود.

در روز دوم همایش نمایشنامه «پدر دوست داشتنی» به نویسندگی سعید پورشعبانی و کارگردانی عبدالرضا صفامهر کاری از گروه شاپرک و در ادامه نمایشنامه «کابوس سرخ» به نویسندگی ملیحه مرادجعفری و کارگردانی میلاد پاک‌سرشت کاری از گروه نقطه نمایشنامه خوانی خواهد شد و اجرای آخر روز دوم همایش متعلق به نمایشنامه «پرواز چکاوک‌ها در مه» به نویسندگی و کارگردانی ایزد ایروانی کاری از گروه قاب کوچک خواهد بود.

در روز سوم نخستین همایش نمایشنامه خوانی دزفول و از ساعت 18 نمایشنامه «یک فنجان چای سرد برای دو نفر» به نویسندگی بهنام کشت‌زاده و کارگردانی محمدرضا خردمند کاری از گروه تئاتر قاب کوچک و در ادامه نمایشنامه «پارادوکس» به نویسندگی عباس اقتداری و کارگردانی ایمان میرزایی کاری از گروه تئاتر قاب کوچک نمایشنامه خوانی می شود و در پایان روز سوم نمایشنامه «جنگ که تمام شد بیدارم کن» به نویسندگی و کارگردانی امیر خرمند کاری از گروه تئاتر ستاره نمایشنامه خوانی خواهد شد.

بنا به همین گزارش داوران این دوره از همایش متشکل از سیدعزیز آرین، محمدحسین طهماسبی و مهدی شریفی خواهند بود که در این سه روز کار داوری آثار را بر عهده خواهند داشت .

آیین اختتامیه نخستین همایش نمایشنامه‌خوانی دزفول صبح روز جمعه ساعت 10 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار خواهد شد.

اولین همایش نمایشنامه‌خوانی دزفول به همت دفتر انجمن هنرهای نمایشی دزفول و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران