در حال بارگذاری ...

دیدار هنرمندان جوان دزفول با پیشکسوت تئاتر

به مناسبت ماه مبارک رمضان هنرمندان جوان دزفول با پیشکسوت عرصه تئاتر استاد «علی سلطانی» دیدار کردند.

 

به گزارش تئاتر خوزستان، هنرمندان جوان دزفول  ٢٥ خرداد ماه به دیدار استاد سلطانی رفتند.

این دیدار با قرائت قرآن توسط غلامعلی سخاوتی راد، رییس انجمن نمایش دزفول و غزلی از حافظ توسط محمدامین فتح اله گندمی آغاز شد.

 سپس سخاوتی راد از اشتیاق جوانان برای استفاده از تجربیات پیشکسوتان گفت و افزود: حضور پیشکسوتان باعث پیشرفت هنر در دزفول و ایجاد دلگرمی بین جوانان خواهد بود که ان‌شاالله حضور بیش از پیش پیشکسوتان باعث برکت فرهنگ و هنر شهرستان گردد.

 نادر سعادتی فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: تکریم از پیشکسوتان و خانواده های آنان جزء وظایف متولیان فرهنگی است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همیشه همراه و همگام با سیاست های فرهنگی در تولید و ارائه آثار هنری پیش قدم بوده و با توجه به ظرفیت بالای شهرستان دزفول شرایط فعالیت و رشد را فراهم می‌کند.

 در این دیدار اعضای انجمن هنرهای نمایشی  به ترتیب شعرخوانی کرده و سپس استاد علی سلطانی از خاطرات هنری خود گفت و درباره هنر و اخلاق هنری پندهایی را به جوانان توصیه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

 در پایان این دیدار با اهدا هدایایی توسط  نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از استاد سلطانی تقدیر شد.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران