در حال بارگذاری ...

نمایش «آگنیتاژ» در تالار آفتاب اهواز به صحنه می‌رود

نمایش «آگنیتاژ» به کارگردانی مجتبی رستمی‌فر به مدت 10 روز در تالار آفتاب اهواز به صحنه می‌رود.

 به گزارش تئاتر خوزستان، این نمایش از 10 تا 20 اردیبهشت 95 ساعت 20:30 دقیقه در تالار آفتاب اهواز با بازی پرستو گلستانی، رامین راستاد و رسول حق‌جو اجرا می‌شود.

نمایش «آگنیتاژ» نوشته رسول حق‌جو و کاری از گروه تئاتر «آماتور» است که تهیه‌کنندگی آن را محمدامین شهبازی برعهده دارد و امجد جلالی دستیار کارگردان است.

 مجتبی رستمی‌فر طراح صحنه و کارگردان نمایش آگنیتاژ در گفت و گو با تئاتر خوزستان اعلام کرد: این نمایش یک کار کاملاً تئاتری است و موضوعی اجتماعی دارد و برای خانواده‌ها بسیار مناسب است و چون در مورد مهاجرت است می‌تواند موضوع روز باشد چرا که عواقبی که پس از مهاجرت گربیان خانواده‌ها را می‌گیرد نشان می‌دهد.

 عوامل اجرایی نمایش «آگنیتاژ» از تماشاگران درخواست کرده‌اند که تماشای این اثر را به روزهای آخر موکول نکنند و از هم اکنون برای رزرو بلیط اقدام کنند.

نمایش آگنیتاژ با همکاری اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و شهرداری کلانشهر اهواز آماده اجرا شده است.

همچنین شرکت خدمات رفاهی پشتیبانی ساب خوزستان، رستوران و فست‌فود تیارا، آزانس هواپیمایی پیک خورشید و کافه تئاتر تالار آفتاب با گروه نمایش همکاری داشته اند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران