در حال بارگذاری ...

«ریشه‌های وارونه در باد تلخ می‌شوند» دراهواز به صحنه می‌رود

نمایش «ریشه‌های وارونه در باد تلخ می‌شوند» از روز پنج شنبه ششم اسفند 94 در پلاتو مجموعه فرهنگی هنری قاف اهواز اجرای خود را آغاز می کند.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «ریشه‌های وارونه در باد تلخ می‌شوند» به نویسندگی و کارگردانی وحید فقیهی از 6 الی 11 اسفند ساعت 18 در پلاتو مجموعه فرهنگی هنری قاف بر روی صحنه خواهد بود.

در این نمایش وحید فقیهی. سپیده شهبازی. باران حسینی و امین حاتم پور به عنوان بازیگر حضور دارند و داریوش نیک محمدی طراح و عکاس نمایش است.

گاهی وقت‌ها نشستن یک پرنده رو شونه‌ی یک درخت، خواب یک موش کثیف و موذی را آشفته می‌کند.

تنها بازماندگان درخت‌های زمین، به‌خاطر بیماری کشنده‌ی طاعون بی ریشگی در قرنطینه قرار گرفته‌اند و ذخیره‌های ذهنی آن‌ها نمایش داده می‌شود.

نمایش «ریشه‌های وارونه در باد تلخ می‌شوند» کاری از گروه تئاتر اسب وحشی به تهیه کنندگی فروشگاه لگو اهواز به مدیریت علی سعادت است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهواز آماده اجرا شده است.

پلاتو کافه قاف واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان 5 شرقی، پلاک 49 است.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط به مجموعه فرهنگی هنری قاف، فروشگاه لگو، کتابفروشی محام، کافه تئاتر و چاپ دیجیتال مینیاتور اهواز مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران