در حال بارگذاری ...

ایستگاه پایانی «لوتوس خواران» در بهبهان

هم زمان با اجرای پایانی نمایش لوتوس خوران آیین اختتامیه این نمایش در تالار آفاق بهبهان برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، جمعه شب و هم زمان با اجرای پایانی نمایش لوتوس خواران، آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل این نمایش با حضور هنرمندان و اهالی هنر بهبهان در تالار آفاق بهبهان برگزار گردید.

در این مراسم که بعد از اجرای نمایش آغاز گردید، در ابتدا کلیپی از روند تولید و پشت صحنه نمایش لوتوس خواران پخش گردید و سپس مسعود سرحدی از هنرمندان پیشکسوت ادبیات بهبهان چند دقیقه ای در خصوص نمایش لواتوس خواران صحبت نمود.

ایشان در ابتدا به لحاظ محتوا، عناصر دراماتیک نمایشنامه را مورد تجزیه و تحلیل قرارداد و سپس به لحاظ فرم عناصر دیداری نمایش را بررسی و ویژگی های بصری طراحی صحنه، تصاویر پخش شده توسط پروژکتور، بازیهای بازیگران، اجرای موسیقی زنده و انتخاب سازها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

در ادامه مهدی شجاعی مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان به روی صحنه آمد و در خصوص موفقیت و حضور در جشنواره های مختلف و عملکرد هنرمندان حوزه نمایش شهرستان بهبهان در سال جاری صحبت نمود و خاطر نشان کرد برای اینکه بتوانیم شاهد تئاتری موفق در شهرستان باشیم باید جایگاه و شان هنرمندان را بالا ببریم.

ایشان همچنین افزود: تلاشها و اتفاقات صورت گرفته در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان، انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو به عنوان بخش خصوصی بسیار قابل تقدیر و ستایش می باشند. 

بخش بعدی مراسم اجرای موسیقی پاپ توسط هنرمندان موسیقی بهبهان بود که در این بخش عماد زمانی (کیبورد)، پرویز جلیلی (گیتار) و پیام شیاری (خواننده) قطعاتی زیبا و خاطره انگیز را برای حاضرین در مراسم اجرا نمودند.

اجرای شعر خوانی توسط فرامرز سه دهی شاعر نام آشنای بهبهان بخش بعدی این مراسم بود که ایشان نیز اشعاری به زبان فارسی و همچنین گویش بهبهانی را برای حضار اجرا نمودند.

در ادامه برنامه با پخش کلیپی خاطره انگیز از محمدعلی افروشه بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر بهبهان تقدیر گردید که در این بخش حجت اله تجلی برای اهدا لوح سپاس ایشان به روی صحنه آمد و با دعوت از محمدعلی افروشه که زمانی بازیگر خود ایشان بود از ایشان به پاس سالها تلاش در عرصه هنرهای نمایشی شهرستان بهبهان تقدیر و تشکر کرد.

بخش پایانی مراسم نیز تقدیر از بازیگران، گروه کارگردانی و عوامل نمایش لوتوس خواران بود که در این بخش با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت حوزه نمایش، ادبیات و موسیقی بر روی صحنه تالار آفاق بهبهان از عوامل این نمایش تقدیر و تشکر گردید.

نمایش «لوتوس خواران» به نویسندگی محمدرضا حق‌رو و احسان ایمانی‌زاده و کارگردانی یاسین پارسامنش و بازی اشکان لدنی، فرخ حداد و یاسین پارسامنش تولید گروه تئاتر تیرداد از تاریخ 13 الی 30 بهمن ماه به مدت 18 شب در تالار آفاق بهبهان بر روی صحنه بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران