در حال بارگذاری ...
دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان:

افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام بر مزار شهدای گمنام سوسنگرد

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان از آغاز این دوره از جشنواره بر مزار شهدای گمنام شهرستان سوسنگرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سعید نگراوی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره روز سه شنبه 16 آذرماه 1400 ساعت 14:30 بر مزار شهدای گمنام شهرستان سوسنگرد برگزار می گردد و سپس هنرمندان و گروه های نمایشی برای شروع نمایش ها به تالار حافظ سوسنگرد خواهند رفت.

نگراوی افزود: با تلاش و حمایت مسئولین استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان و تامین لجستیکی جشنواره، بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران این دوره از جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور 9 گروه نمایشی در تالارهای نمایشی شهرستان های سوسنگرد و هویزه به صورت متمرکز برگزار می شود.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان افزود: بخش مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل با حضور 9 گروه نمایشی از کشورهای تونس، اردن، فلسطین، عراق، عمان و ایران به صورت مجازی از سایت چهارسو به آدرس www.t4soo.com پخش خواهد شد و دو نمایش از شهر چمران و سوسنگرد حاضر در این بخش در روز دوم و چهارم جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

سعید نگراوی در پایان اظهار کرد: 18 نمایش حاضر در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران و بین الملل جشنواره از 16 تا 19 آذرماه 1400 طی چهار روز با هم به رقابت می پردازند و روز شنبه 20 آذرماه 1400 آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه تئاتر صحنه ای ایران و مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل جشنواره در شهرستان سوسنگرد برگزار خواهد شد.

 

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی سلام خوزستان به دبیری سعید نگراوی در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه ای ایران، مسابقه تئاتر صحنه ای بین الملل و مسابقه نمایشنامه نویسی از 16 تا 20 آذرماه 1400 در شهرستان دشت آزادگان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران