در حال بارگذاری ...
با حضور فرماندار اندیمشک و دبیر جشنواره

نشست هم اندیشی جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ برگزار شد

نشست هماهنگی و هم اندیشی برگزاری بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با حضور فرماندار شهرستان اندیمشک، دبیر جشنواره، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و جمعی از پیشکسوتان تئاتر در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نشست هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ که با حضور پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک، علی بازگیر دبیر جشنواره، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، مهدی آشوغ رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک، اعضای ستاد برگزاری جشنواره و جمعی از پیشکسوتان تئاتر اندیمشک روز یکشنبه 16 آبان ماه 1400 در محل فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این نشست علی بازگیر دبیر جشنواره گفت: این رویداد هنری با بیش از ۳۰ سال پیشینه برگزاری از جشنواره های مورد استقبال گروه های نمایشی سراسر کشور به شمار می رود.

وی افزود: فراخوان این دوره از جشنواره در مردادماه 1400 منتشر شد و با توجه به‌ درخواست هنرمندان و گروه های نمایشی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۳۰ آبان ماه تمدید شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با تشکر از همکاری و همراهی مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم با هم افزایی مسئولان بار دیگر شاهد روشن شدن چراغ نمایش و حضور دوباره علاقمندان به هنر تئاتر در تالارهای نمایش این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز با اشاره به جایگاه و استقبال بسیار خوب هنرمندان از این جشنواره ملی گفت: برگزاری این جشنواره در آذرماه یادآور مقاومت و ایستادگی مردم در برابر حمله وحشیانه ی رژیم بعث عراق در آذرماه سال ۱۳۶۵ است.

پیمان جهانگیری افزود: تلاش خواهیم کرد که مانند دوره های قبل هنرمندان و مردم این شهرستان میزبانی شایسته برای گروه‌های راه یافته به این رویداد ملی هنری باشند.

وی در پایان برای همکاری بیشتر و تامین امکانات و تجهیزات این جشنواره قول مساعد داد.

گفتنی است در این نشست سایرین پیشنهادات و نظرات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره ملی بیان کردند.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک به مناسبت گرامیداشت ۴ آذر ۱۳۶۵ روز مقاومت و پایداری مردم اندیمشک در طولانی ترین بمباران هوایی شهرها در دوران دفاع مقدس، به دبیری علی بازگیر آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران