در حال بارگذاری ...
یادداشت دبیر سیزدهمین همایش ملی شبیه خوانی خوزستان؛

پایانی خوش برای همایشی ملی

دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم در یادداشتی از عوامل برگزاری این همایش ملی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجاری شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم در یادداشتی از تمامی مدیران، هنرمندان و عوامل برگزاری این همایش ملی تقدیر و تشکر کرد.

در متن این یادداشت آمده است:

پایانی خوش برای همایشی ملی در ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰رقم خورد تا در خاطر هنرمندان شبیه خوان استان خوزستان به یادگار بماند .

سیزدهمین همایش ملی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان در سال ۱۴۰۰ در حالی به کار خود پایان داد که فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشت.

مهربانی ها و نامهربانی های زیادی دید و در نهایت به همت و پشتیبانی مسئولین استانی، کشوری، شهرستانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، حوزه هنری کشور و استان خوزستان، شهرداری اهواز، فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، امام جمعه، سپاه پاسداران، کانون بسیج هنرمندان، انجمن هنرهای نمایشی، تعاونی مسافربری ۷، مجموعه و پرسنل سینما مهر و ماه شهرستان شوشتر، درگاه ایران تئاتر، درگاه تئاتر خوزستان، موسسه نغمه نمایش گستر باران و سایت هنری چهارسو.

دبیرخانه ی دائمی شبیه خوانی حوزه هنری مستقر در بهبهان، گروه تئاتر و شبیه خوانی فدک، گروه تئاتر و شبیه خوانی عاشورائیان سلاسل، گروه تئاتر هفت، حسینیه اعظم، آموزشگاه سینمایی کمال، عکاسی لبخند، عکاسی قصاب، خبرگزاری های استان خوزستان، کشور و شهرستان شوشتر، کانون شبیه خوانی استان خوزستان، هنرمندان تئاتر و شبیه خوانی استان خوزستان، کشور و شهرستان شوشتر در برگزاری این رویداد ملی نقش به سزایی داشتند تا این مهم جامه ی عمل بر خود بپوشاند و خاضعانه دست تک تک شما را به گرمی می فشاریم و می بوسیم و تشکر می کنیم از این همه مهر و محبت شما و همراهی و مشارکت شما که همیشه هستید و خواهید بود تا پشتوانه ی خوبی باشید برای هنرمندان شبیه خوان ‌استان خوزستان.

و کلام آخر:

جامعه ی بزرگ هنرمندان شبیه خوانی استان خوزستان از شما سروران و خاصه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان  عاجزانه تقاضامندند تا به فکر برپایی تکیه شبیه خوانی استان هنرپرور خوزستان باشند. به امید آن روز بزرگ.

و من الله توفیق ..

خلیل ضرغام پور

مدیر کانون شبیه خوانی انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و

دبیر سیزدهمین دوره همایش ملی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان

۱۶ مهرماه ۱۴۰۰

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از 11 الی 15 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی https://www.t4soo.com/  برگزار شد.




مطالب مرتبط

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران