در حال بارگذاری ...
در پی برگزاری سیزدهمین دوره همایش به صورت مجازی

سایت چهارسو میزبان همایش ملی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم شد

در پی برگزاری سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی، آثار نمایشی راه یافته به این دوره از همایش از طریق سایت چهارسو برای مخاطبان و علاقمندان پخش خواهد شد.

به گزارش تئاتر خوزستان در پی برگزاری سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی، این دوره از همایش در سایت چهارسو به آدرس https://www.t4soo.com/ برای مخاطبان و علاقمندان پخش خواهد شد.

سایت چهارسو دارای امکانات مختلفی شامل امکان تماشای فیلم آثار نمایشی راه یافته به همایش و جدول زمانبندی اجراهای سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان است.

از دیگر امکانات سایت چهارسو بلیط فروشی آنلاین، فروش فیلم تئاتر، پخش آثار سینمایی ایرانی و خارجی و فیلم کوتاه و سریال ها، معرفی کارگاه های آموزشی، معرفی کتاب و نشریات، نگارخانه و ... است که با توجه به مجازی بودن رویدادهای هنری نمایشی در طی دو سال اخیر، سایت چهارسو با هدف مهیا نمودن زیرساخت های لازم در حوزه هنرهای نمایشی فعالیت خود را هم زمان آغاز کرد و سال گذشته نیز سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان در این سایت برگزار شد.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از 11 الی 15 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی https://www.t4soo.com/ برگزار می شود.




مطالب مرتبط

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران