در حال بارگذاری ...
طی احکامی جداگانه از سوی دبیر سیزدهمین دوره

هیئت داوران همایش شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم معرفی شدند

طی احکامی جداگانه از سوی خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم – استان خوزستان، هیئت داوران این دوره از همایش منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، طی احکامی جداگانه از سوی خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان، احمد جولایی، اسماعیل مجللی، رضا خادم سیدالشهداء، ابراهیم نصرالهی و میثم خندانی به عنوان هیئت داوران سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان منصوب شدند.

احمد جولایی متولد ۱۳۳۵ شهرستان بوشهر،و ساکن تهران دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر و معماری تهران و دکترای پژوهش هنر از دانشگاهAMU علیگره کشور هندوستان است که کار نمایش را از دوران دبستان ۱۳۴۵ در دبستان فخر داعی بوشهر آغاز و در ادامهدر سال ۱۳۴۶ در بهبهان و طی سال‌های ۱۳۵۴ و ۵۵ در شهر شیراز و سال ۱۳۵۶ در بوشهر و از سال ۱۳۶۶ به بعد در تهران ادامه داد.

وی عضو هیئت علمی و مدیر گروه هنرهای نمایشی دانشگاه است و تعزیه را از سال ۱۳۷۳ تدریس می‌نماید و بیش از پنجاه سخنرانی و ارایه مقاله علمی درباره هنر تعزیه و شبیه خوانی در داخل و خارج کشور داشته است و نزدیک به ۳۰ رساله و پایان نامه دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان استاد راهنما یا مشاور در بوشهر و تهران را به انجام رسانده است. ساخت مجموعه مستندهایی در باره تعزیه از دیگر فعالیت‌های هنری احمد جولایی است.

اسماعیل مجللی ساکن اراک،دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات نمایشی،شبیه خوان،محقق و پژوهشگر تعزیه ایران،مؤلف کتاب‌های «شبیه نامه» و «مجلسنامه غم»،نگارش بیش از ۲۰ مقاله پژوهشی تعزیه و چاپ در نشریات معتبر علمی و بیش از ۳۰ سال تجربه شبیه خوانی در سطح کشور را دارد.

رضا خادم سیدالشهداء متولد شهرستان شوشتر استان خوزستان،کارشناس علوم اجتماعی و دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش اجتماعی،۲۷ سال سابقه هنری و هنرهای نمایشی،ورود به عرصه‌ی شبیه خوانی از سال ۱۳۸۰،شاعر،نویسنده،نسخه نویس،کارگردان،بازیگر و شبیه خوان فعال استان خوزستان است.

ابراهیم نصرالهی متولد شهرستان دزفول استان خوزستان،شاعر،نسخه نویس،نقال،پژوهشگر حوزه‌ی عاشورا،فعالیت شبیه خوانی از سال ۷۰ و دارای فعالیت کارگردانی تئاتر و شبیه خوانی از سال ۱۳۸۱ تاکنون در شهرستان دزفول است.

میثم خندانی متولد شهرستان بهبهان استان خوزستان،لیسانس رشته برق،دارای ۲۶ سال سابقه فعالیت هنرهای نمایشی،شبیه خوان و معین البکاء و شرکت در سوگواره‌ها و همایش‌های مختلف تعزیه و شبیه خوانی در سطح استان خوزستان و کشور.

 

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین‌های نمایشی محرم استان خوزستان در سه بخش شبیه خوانی،نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از ۱۱ الی ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانیwww.t4soo.com برگزار می شود.




مطالب مرتبط

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران