در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان:

هنرمندان خوزستانی با حضور پای صندوق‌های رای، دولتی فرهنگ‌محور را انتخاب کنند

یاقوت‌پور گفت: هنرمندان اندیشمند و تاثیرگذار عرصه نمایش خوزستان همراه با مردم شریف ایران در این برهه زمانی، با حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، دولتی خدمت‌گذار، ولایت‌مدار و فرهنگ‌محور را انتخاب می کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان «محمد یاقوت‌پور» با اشاره به پیچیدگی‌های عرصه فرهنگ و هنر و مشکلات خاصی که در راه تعالی این حوزه وجود دارد گفت: ضرورت دارد رئیس جمهور منتخب با نگاهی انقلابی و متعهدانه و البته جریان‌ساز، علاوه بر تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی، بر انجام تحولات اساسی در عرصه فرهنگ و هنر و تغییر ساختارهای فرهنگی و اصلاح و توانمندسازی دستگاه‌های فرهنگی در ابعاد کلان اعتقاد داشته باشد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان افزود: انتظار می‌رود دولت آینده در راستای رفع مشکلات مدیریتی و بروکراتیک، ناکارآمدی سیستمی و موازی‌کاری دستگاه‌ها و ارگان‌های چندگانه فرهنگی و هنری در کشور و ناهماهنگی و مدیریت‌های پنهان و ایجاد تحولات بنیادی در این ساختار و همچنین بهره‌گیری از امکان بسیج مجموعه‌ای از نخبگان و کارشناسان فرهنگی، مدیران و متخصصان هنری به ویژه در راستای تعالی بخشی به هنر متعالی و فرهنگ‌ساز نمایش که از تاثیرگذارترین هنرها در بستر جامعه است، برای استفاده از پتانسیل کارشناسی موجود در جامعه فرهنگی و هنری کشور به جد کوشا باشد.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد عموم هنرمندان فرهیخته، فکور و فرزانه به ویژه هنرمندان اندیشمند و تاثیرگذار عرصه نمایش استان خوزستان در این برهه زمانی، با حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، دولتی خدمت‌گذار، ولایت‌مدار و فرهنگ‌محور را انتخاب کنند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران