در حال بارگذاری ...
در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان؛

نمایش خیابانی «فریاد زیر خاک» در باغملک اجرا شد

نمایش خیابانی «فریاد زیر خاک» به نویسندگی و کارگردانی محمد نظری در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در باغملک اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیابانی «فریاد زیر خاک» به نویسندگی و کارگردانی محمد نظری و بازنویسی متن مصطفی براتی کاری از گروه تئاتر عرفان در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 ساعت 19:30 در محوطه باز تالار فردوسی شهرستان باغملک در حال اجراست.

در این نمایش محمد زنگنه به عنوان بازیگر ایفای نقش می کند.

سایر عوامل نمایش «فریاد زیر خاک» عبارتند از: جمشید خسروی (سرپرست گروه)، مهدیه یاسینی (منشی و هماهنگ کننده)، مسعود نورانی (موسیقی و نریشن)، رضا قنبری تدوئی (دستیار کارگردان و طراح پوستر و بروشور)، میلاد آل صفری (عکاس)، صادق یوسفیان، مهدی حسینی، مهدی آقایی و رضا میرسالاری(عوامل).

نمایش «فریاد زیر خاک» روایت 175 غواص در هیاهوی شبکه های اجتماعی و ماهواره ای از قبیل جنگ در منطقه و انتخابات و برجام هسته ای و موضوعات تکفیری داعش صدای شان به گوش همه نرسید و یک تصویر سازی از غواصی که خود را برای جهانیان نمایش می دهد.

نمایش «فریاد زیر خاک» توسط گروه تئاتر عرفان، دفتر انجمن هنرهای نمایشی، فرهنگی سپاه ناحیه باغملک و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک تولید و در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان اجرا می شود.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران