در حال بارگذاری ...
دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان اعلام کرد:

تمدید ارسال آثار بخش صحنه ای جشنواره عربی تا دهم خردادماه 1400

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان با توجه به شرایط ویژه کرونایی استان خوزستان، ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ را آخرین مهلت ارسال فیلم آثار نمایشی بخش صحنه ای ایران برای مرحله بازبینی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سعید نگراوی دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونایی استان خوزستان و تعطیلی تالارهای نمایشی و ضمن پوزش از گروه های نمایشی راه یافته به بخش بازبینی، به اطلاع  گروه های نمایشی پذیرفته شده در مرحله بازخوانی جشنواره می رساند روز دوشنبه 10 خردادماه 1400 آخرین مهلت ارسال فیلم آثار نمایشی جهت حضور در مرحله بازبینی بخش صحنه ای ایران به دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان افزود: با توجه به شرایط ویژه بیماری کرونا و تعطیلی تالارهای نمایشی و عدم انجام تمرینات نهایی گروه های نمایشی در تالارهای استان، طی برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد برگزاری جشنواره و طی هماهنگی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان خردادماه 1400 در شهرستان دشت آزادگان برگزار می‌گردد.

سعید نگراوی در پایان اظهار کرد: بخش بین الملل جشنواره به صورت مجازی برگزار می شود و در مورد نحوه برگزاری بخش صحنه ای ایران جشنواره با توجه به شرایط بیماری کرونا در خردادماه سالجاری در استان خوزستان در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان به دبیری سعید نگراوی خوزستان در سه بخش بین الملل، صحنه ای ایران و نمایشنامه نویسی، بهار 1400 در شهرستان دشت آزادگان استان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان
در جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره فیلم تئاتر مطرح شد؛

اعلام همکاری تئاتر معاصر عتبات عالیات عراق با تئاتر خوزستان

در جلسه مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران، بر اعلام آمادگی شعبه تئاتر عتبات عالیات کربلای عراق با تئاتر خوزستان تاکید شد.

|

نظرات کاربران