در حال بارگذاری ...
شهردار دزفول مطرح کرد:

جشنواره ملی تئاتر مهر دزفول بستری برای عرضه استعدادهای تئاتر کودک و نوجوان

شهردار دزفول برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول را بستری مناسب برای عرضه توانایی ها و استعدادهای کودک و نوجوان برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمدعلی دوائی فر شهردار دزفول در پیامی که به مناسبت برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان با محوریت نمایشنامه نویسی در شهرستان دزفول در حال برگزاری است این جشنواره را فرصتی مغتنم و بستری مناسب به منظور شکوفا شدن توانایی ها و استعدادهای کودک و نوجوان برشمرد.

در متن این پیام آمده است:

شهرستان دزفول از دیرباز تا کنون مهد فرهنگ و هنر بوده و همواره هنرمندان نامی بسیاری را عرصه های ملی و بین المللی معرفی کرده است.

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر در دزفول فرصتی مغتنم و بستری مناسب به منظور شکوفا شدن توانایی ها و استعدادهای این گروه سنی است.

اینجانب برگزاری این جشنواره ملی را در این شهرستان بسیار ارزشمند دانسته و به فال نیک می گیرم؛ به طور قطع دزفول پتانسیل و ظرفیت های بسیاری به منظور میزبانی از این دست مراسمات و جشنواره ها را داراست.

امید است با تلاش، همت و اهتمام مسوولان،  بستری فراهم شود تا همواره شاهد برگزاری اینگونه جشنواره های ملی در دزفول باشیم.

محمدعلی دوائی فر

شهردار دزفول

 

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با محورت نمایشنامه نویسی به دبیری نادر سعادتی فرد در شهرستان دزفول در حال برگزاری است و روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران