در حال بارگذاری ...
پیام قائم مقام دبیر سیزدهمین دوره:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر قابلیت جریان سازی درفرهنگ و هنر کشور را دارد

قائم مقام دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در پیامی از قابلیت جریان سازی توسط جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در عرصه فرهنگ و هنر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سروش مداح قائم مقام دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول و رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول در پیامی از قابلیت جریان سازی توسط جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در عرصه فرهنگ و هنر کشور خبر داد.

در متن این پیام آمده است:

به نام خداوند خورشید و ماه             که دل را به نامش خرد داد راه

جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول براساس یک الگوی در حال تکامل ماهیت سرشت اش را مطابق هنری کمال گرا بنیان نهاده و اینک به یکی از حوزه های مهم تولید تئاتر در کشور تبدیل شده است. در این گستره ارزشمند پشتوانه فرهنگی در کنار ذات معناگرا و ارزش مدار هنر قرار گرفته و توانسته هدفش را به گونه ای مطلوب و به زبان دلنشین و تاثیر گذار تئاتر بیان کند.

امروز می توان به جشنواره ای که بر پایه فرهنگ و هنر بنا نهاده شده افتخار کرد و گفت که جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر قابلیت جریان سازی در عرصه فرهنگ و هنر در کشور را دارد و بر همین اساس بایستی آن را شایسته تقدیر و حمایت بیشتر دانست.

جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در سیزدهمین دوره برگزاری اش با مهارت و دانش هنری هنرمندان جوان و با تجربه پیشکسوتان به دلیل پاندمی ویروس کرونا فقط در بخش نمایشنامه نویسی برگزار شد که آثار شرکت کننده در آن می توانند تجلی بخش هنر در کشور باشند. امید که با تعهد و تلاش هنرمندان و حمایت و همراهی مدیران و فعالان این عرصه، این جشنواره همچنان موفق و استوار بخش مهمی از پیکره تئاتر حرفه ای بویژه در زمینه کودک و نوجوان در کشور باشد و این مسیر را به سمت هر چه مطلوب تر شدن در مسیر ترویج فرهنگ و هنر ادامه دهد.

با ادای احترام به همکاران و هنرمندان از همراهی و همیاری عزیزان ستاد جشنواره در برگزاری شایسته، پسندیده و قابل توجه این جشنواره مهم کشوری تشکر می کنم و حضور هنرمندان متعهد و اهالی ارجمند هنر تئاتر کشور را در این جشنواره ارج می نهم.

امیدوارم که با تلاش نخبگان، کادر درمان و مسئولین کشوری این ویروس هرچه سریعتر از بین رفته و در سال آینده جشنواره ملی کودک و نوجوان مهر دزفول در دو بخش تئاتر صحنه ای و نمایشنامه نویسی برگزار گردد.

 سروش مداح

قائم مقام دبیر سیزدهمین جشنواره ملی کودک و نوجوان مهر دزفول

رئیس انجمن هنرهای نمایشی دزفول

 

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد با محوریت نمایشنامه نویسی در شهرستان دزفول در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران