در حال بارگذاری ...
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک از تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشنامه نویسی بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اعلام خبر فوق گفت: به سبب وجود آوردن فضا برای شرکت همه علاقه مندان در این رویداد هنری ملی و همچنین درخواست هنرمندان و با تصمیم دبیرخانه دائمی مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی با اشاره به شیوه جدید برگزاری این دوره از جشنواره افزود: این دوره از جشنواره با در نظر داشتن سلامتی هنرمندان و مخاطبان تئاتر به دلیل وجود بیماری کرونا با رویکرد نمایشنامه نویسی  برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری و حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ضرورت توسعه و حمایت از ادبیات نمایشی و تدارک متون ادبی و همچنین تشویق به تولید آثار ماندگار با محوریت نقش اندیمشک و استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این دوره از جشنواره به صورت نمایشنامه‌نویسی است.

بازگیر گفت: علاقمندان و هنرمندان عرصه نمایشنامه نویسی می توانند آثار خود را با توجه به متن فراخوان منتشر شده به نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۶۱-۴۲۶۵۴۰۶۳ و یا ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸ تماس حاصل نمایند.

نسخه PDF فراخوان بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در بخش ضمائم همین خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران