در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی عبدالحسین جلالی اصل سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، رضا حویزاوی هنرمند تئاتر شهرستان دشت آزادگان طی حکمی از سوی عبدالحسین جلالی اصل سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان به عنوان «مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای رضا حویزاوی

با سلام و صلوات

احتراماً نظر به تجارب مفید و ارزشمند حضرتعالی در عرصه هنرهای نمایشی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان «مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان – دشت آزادگان» به مدت یکسال از 15 آذرماه 99 الی 15 آذرماه 1400 منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار متعال، اهتمام لازم را در انجام امور محوله دبیرخانه معمول فرمایید.

توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

عبدالحسین جلالی اصل

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت آزادگان

 

دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان تاکنون شانزده دوره از جشنواره را برگزار کرده است و رضا حویزاوی از هنرمندان تئاتر سوسنگرد و سرپرست گروه تئاتر نگاه پیش از این نیز سابقه مسئولیت دبیرخانه جشنواره را در کارنامه خود داشته است.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران