در حال بارگذاری ...
با دعوت همایش ملی «راه روشن»؛

بادکنک آرزوها از اهواز در مشهد به پرواز در آمد

نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به کارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان تنها اثر خوزستانی به همایش ملی «راه روشن» راه یافت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به نویسندگی معصومه عموری و کارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان تنها نماینده استان خوزستان از میان آثار متقاضی به چهارمین همایش ملی آسیب های اجتماعی «راه روشن» از ۲۸ تا ۳۱ خرداد به میزبانی مشهد مقدس برای اجرا در حضور درمانگران، کارشناسان و پژوهشگران تخصصی آسیب های اجتماعی دعوت شد.

این نمایش با موضوع ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تهاجم شبکه های ماهواره ای و نگاه آسیب شناسانه جامعه به افراد معلول و تکدی گری در مدت زمان ۲۵ دقیقه تولید شده است.

پیش از این نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» همزمان با گرامیداشت چهلمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال گذشته به مدت یک هفته در سطح شهر اهواز اجرا شده بود و پس از آن در جشنواره منطقه ای تئاتر خلیج فارس مورد استقبال عموم تماشاگران قرار گرفت.

این پروژه نمایشی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و اداره بهزیستی به صورت تخصصی و بر اساس پژوهش های صورت گرفته میدانی تهیه و تولید شده است.
در نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» ایرج قل رومزی هنرمند باتجربه بازی دارد و خانم ها سیما کهریزی و مهین گلگیری بازیسازان این نمایش هستند.

مدیر هماهنگی این نمایش شایان صالحی، موسیقی سید پیام صالحی ریحانی، منشی صحنه امینه حردانی، دستیار کارگردان سید مهدی موسوی و طراح بروشور سید محمد موسوی پارسا هستند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران