در حال بارگذاری ...
به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیام داد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت برگزاری چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول با شعار «صحنه، تماشاگه مقاومت» پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الرحمن الرحیم 

مقاومت بی بدیل مردم عزتمند و غیور دزفول در روز چهارم خرداد که از زمین و آسمان شعله می بارید و جوی خون جاری می شد تصاویری حزن انگیز و در عین حال شکوهمند آفرید که اگر این صبر و مقاومت از جان ناگهان آن غیور مردان و شیرزنان برنمی خواست مقاومت و ایثار معنا نمی یافت.

یاد و خاطره همه کسانی که در هراس بمب و آتش و خون راه سپید رهایی را در مقاومت و فداکاری دیدند گرامی می دارم و عزت و سربلندی اکنون این دیار و اقلیم تاریخ ساز و فرهنگ پرور را مرهون آن همه ایثار و جانبازی می دانم.

برگزاری چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول با شعار «صحنه؛ تماشاگه مقاومت»، با هدف گرامی داشت مقاومت مردم غیرتمند دزفول فرصت شایسته‌ای است تا جایگاه و ارزش و اهمیت این روز بزرگ با هنر تئاتر بیش از پیش هویدا شود. این رخداد به همت هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر دزفول، یک اتفاق ارزشمند و باشکوه و با نتایج درخشان خواهد بود و در همین جا از تلاش های ارزشمند دبیر محترم جشنواره، ستاد برگزاری و هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دزفول تقدیر و تشکر ویژه دارم.

درود بیکران بر همهی کسانی که جان نازنین را بر بال های سپید مرگ برای سرافرازی ایران اسلامی عزیز به ودیعت نهادند. 

 

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

 

چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی مقاومت دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد با حضور هشت گروه نمایشی از 9 الی 12 خردادماه 1398 در شهرستان دزفول در حال برگزاری است.




نظرات کاربران