در حال بارگذاری ...
با حضور استاندار خوزستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

مراسم کلنگ زنی سالن پلاتو در شهرستان اندیمشک برگزار شد

مراسم کلنگ زنی سالن پلاتو با حضور استادار خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهری در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، مراسم کلنگ زنی سالن پلاتو و پردیس سینمایی در شهرستان اندیمشک، روز پنج شنبه ٢ خردادماه 1398 با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در محل تالار خورشید و محل احداث پردیس سینمایی برگزار گردید.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین کلنگ زنی پلاتو اندیمشک اظهار کرد: پلاتو اندیمشک با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در تالار خورشید اندیمشک آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پردیس سینمایی امید در اندیمشک، افزود: امروز اندیمشک در حوزه عمران و احداث طرح‌های فرهنگی گام‌های بزرگی برداشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: سالن پلاتو اندیمشک گامی در مسیر حمایت از هنر فاخر و اعتلای فرهنگ در شهرستان اندیمشک است.

پروژه پلاتو اندیمشک در زمینی به مساحت 120 مترمربع و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با نظارت دفتر ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و شرکت مهندسین مشاور آمایش طرح به عنوان مشاور طرح با کاربری سالن تمرین و سالن اجرا، اتاق های گریم و سایر فضاهای مورد نیاز کلنگ زنی شد.

گفتنی است ، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و همه ساله میزبان جشنواره تئاتر ملی لاله‌های سرخ است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران