در حال بارگذاری ...
در پی در گذشت استاد علی غلامی؛

مشاور فرهنگی هنری استاندار خوزستان پیام تسلیت منتشر کرد

در پی درگذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان خوزستان، رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی هنری درگذشت هنرمند فقید استاد علی غلامی پیشکسوت تئاتر استان خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری در پی درگذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد و ضایعه درگذشت این هنرمند را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنرمندان تئاتر آبادان تسلیت گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

عجب خبر تلخی ! بسیار برایم سخت و گران آمد ؛ یکی از بهترین های هنر خوزستان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون،  نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر، هنرمند خطه هنرپرور آبادان، استاد «علی غلامی» دار فانی را وداع گفت و همه ما را با خاطرات سراسر مهر و اخلاق نیکش تنها گذاشت.

 تسلیت به جامعه هنر خوزستان و به خصوص آبادانی های خونگرم و صبور و حماسه آفرین.

 درود بر او که  همچون یار دیرینش زنده یاد «بهمن عیوق» و سایر بزرگان فقید هنرهای نمایشی آبادان، در کمال عشق و تواضع هم نفس با جوانان هنرمند در فراز و فرود فعالیت ها و در برهه ها و عرصه های مختلف حاضر بود تا الگویی ارزشمند از تعامل میان نسل ها را در فضایی سرشار از صدق و صفا و خلاقیت به همگان نشان دهند و در مسیر توسعه هنر آبادان و خوزستان گام بردارند.

 روحش قرین‌رحمت و مغفرت الهی باد و یادش تا ابد سبز  ....

 

رضاکیانی / مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی هنری




نظرات کاربران