در حال بارگذاری ...
به پاس فعالیت های کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان در کمک رسانی به سیل زدگان کشور

درخت نخل هنرمندان تئاتر در بهبهان کاشته شد

به پاس فعالیت های کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان در کمک رسانی به سیل زدگان کشور، توسط پویش مردمی صدقه سبز، درخت نخل هنرمندان تئاتر در شهرستان بهبهان کاشته شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، توسط پویش مردمی صدقه سبز  به مدیریت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین عظیمی فر و امیر حاجوی و نادر ابوعلی و به پاس فعالیت های کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان در کمک رسانی به سیل زدگان کشور، درخت نخل هنرمندان تئاتر توسط ساسان شکوریان نماینده کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان در شهرستان بهبهان کاشته شد.

در ابتدای این مراسم مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان طی سخنانی گفت: حرکت ها و پویش های مردمی همواره با موفقیت و روند رو به رشد مواجه بوده که پویش مردمی کاشت درختان صدقه سبز نمونه بارز آن در شهرستان بهبهان است.

شجاعی اظهار کرد: امیدوارم مسئولین شهرستان به کمک و همیاری پویش مردمی کاشت درختان مثمر صدقه سبز بپیوندند و به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از فعالیت های این پویش حمایت لازم را انجام دهند و وظیفه نگهداری و آبیاری از درختان کاشته شده را بر عهده بگیرند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در خصوص کمک و امدارسانی هنرمندان تئاتر بهبهان در حوادث سیل امسال کشور گفت: ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و از هنرمندان تئاتر بهبهان با شروع سیل در استان گلستان به همراه جمعی از هنرمندان تئاتر بهبهان و استان خوزستان به یاری هم وطنان ما در شهرستان آق قلا رفتند و از 10 الی 13 فروردین ماه در استان گلستان به اجرای برنام هاهی شاد برای کودکان و خانواده های سیل زده پرداختند.

مهدی شجاعی در ادامه گفت: با وقوع سیل در استان خوزستان این گروه از هنرمندان تئاتر با اعلام فراخوان و جذب کمک های هنرمندان و مردمی در بهبهان به یاری و کمک رسانی به مردم سیل زده استان خوزستان و روستاهای شهرستانهای اهواز، شعیبیه، سوسنگرد، حمیدیه و شادگان شتافتند و هم اکنون نیز این کمک و امدادرسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان توسط این هنرمندان ادامه دارد.

در ادامه برنامه درخت نخل هنرمندان تئاتر توسط ساسان شکوریان نماینده کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان ، مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان و مصطفی خندانی از هنرمندان تئاتر بهبهان کاشته شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران