در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان تئاتر و مسئولین شهری

جشن نکوداشت روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر در سوسنگرد برگزار شد

جشن نکوداشت روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد با حضور هنرمندان تئاتر و مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، مراسم جشن نکوداشت روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد با حضور پیشکسوتان تئاتر، سرپرستان گروه های نمایشی، کارگردانان، بازیگران و عوامل گروه های نمایشی و مسئولین شهری از جمله زاهد فردوس پناه سرپرست فرمانداری دشت آزادگان، کریم جلالی رئیس شورای اسلامی شهر، حسین عبیداوی شهردار، عبدالحسین جلالی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالهادی الجرف رئیس انجمن هنرهای نمایشی سوسنگرد روز پانزدهم اردیبهشت ماه 98 در تالار ارشاد سوسنگرد برگزار شد. 

در این مراسم که با اجرای ویژه برنامه های مختلف هنری همراه بود از پیشکسوتان، حامیان تئاتر و هنرمندان و گروه های فعال سوسنگرد تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم در بخش پیشکسوتان تئاتر از حسین بیت سیاح پیشکسوت فعال تئاتر سوسنگرد با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد و در بخش حامیان تئاتر از زاهد فردوس پناه سرپرست فرمانداری دشت آزادگان، سیدعلی موسوی حامی تئاتر و سعید حویزاوی مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوسنگرد با اهداء لوح تقدیر و تندیس به عنوان حامیان هنر تئاتر در سوسنگرد تقدیر شد.    

در ادامه این مراسم از گروه تئاتر ازدهار به سرپرستی سید رضاخرسانی به عنوان گروه فعال سال ۹۷ تئاتر سوسنگرد با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد و در ادامه از گروه تئاتر شمایل سوسنگرد به سرپرستی و کارگردانی عبدالهادی الجرف برای اجرای نمایش در ایام اربعین حسینی (ع) در کشور عراق و حضور در جشن روز جهانی تئاتر بغداد در کشور عراق با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

در بخش پایانی این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایز از یازده هنرمند فعال سال 1397 تئاتر سوسنگرد شامل: مریم طرفی، رضاحویزاوی، زینب چلداوی، عادل مزرعه، محمدزبیدات اصل، مصطفی شبیبی، عادل حردانی، سجاد کنانی، قاسم سعیداوی، یونس سیاحی و زینب نعیم زاده تقدیر به عمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران