در حال بارگذاری ...
رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان:

775 هزار نفر تماشاگر نمایش در سال ١٣٩٧ در استان خوزستان بودند

رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان گفت: در سال گذشته حدود ۳۱٠ نمایش از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مجوز اجرا گرفتند که این تعداد نمایش بیش از ۳۱۸۵ شب اجرا در سال گذشته اجرا داشته اند.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در سال گذشته حدود 310 نمایش از این اداره کل مجوز اجرا گرفتند که این تعداد نمایش بیش از 3185 شب اجرا در سال گذشته اجرا داشته اند.

حسین ذوالفقاری ادامه داد: تئاتر خوزستان با حدود 775 هزار تماشگر، سال ٩٧ را در قالب اجراهای عمومی و اجراهای جشنواره ای پشت سر گذاشت و امیدواریم تا در سال پیش رو تعداد تولیدات و اجراهای عمومی افزایش یابد.

رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان گفت: این آمار نشان از آن دارد که مخاطبان تئاتر در استان خوزستان بیش از پیش به نمایش علاقمند شده اند و امید است تا در سال جاری اقتصاد این هنر نیز رونق بیشتری یابد.

ذوالفقاری افزود: بیش از 210٠ نفر در قالب 66 گروه ثبت شده استان خوزستان و بیش از 1250 نفر در گروه های آزاد در 29 دفتر انجمن هنرهای نمایشی فعال استان خوزستان کار تولید و اجرای نمایش را بر عهده دارند.




مطالب مرتبط

در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق
در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق

در نشست دبیر جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران و نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق، بر گسترش همکاری مشترک در زمینه تئاتر تاکید شد.

|

نظرات کاربران