در حال بارگذاری ...
برای روحیه دادن به مردم سیل زده استان

اجرای گروه های نمایشی خوزستان در کمپ های اسکان سیل زدگان

گروه های نمایشی استان خوزستان با عنوان کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان برای روحیه دادن به کودکان و مردم سیل زده استان خوزستان نمایش های شاد اجرا می کنند.

به گزارش تئاتر خوزستان، گروه های نمایشی استان خوزستان با عنوان کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان و حضور در کمپ های اسکان برای کودکان و مردم سیل زده نمایش های شاد و عروسکی اجرا می کنند.

گروه های نمایشی شهرستان های بهبهان، بندرماهشهر، حمیدیه، امیدیه، کارون، شوشتر، اهواز و سوسنگرد با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان با عنوان «کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان» و حضور در کمپ های اسکان مردم سیل زده استان خوزستان برای کودکان و مردم سیل زده نمایش های شاد و عروسکی اجرا می کنند و همچنین تامین مایحتاج ضروری مانند آب معدنی، پوشاک، مواد بهداشتی و خوراکی و همچنین اسباب بازی برای کودکان را توزیع می کنند.

کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان از ابتدای سال جاری و هم زمان با سیل استان گلستان در این استان حضور پیدا کرد و به اجرای برنامه های مختلف نمایشی پرداخت و پس از آغاز سیل در استان خوزستان و دعوت از هنرمندان نمایش استان، با اعلام فراخوان به کمک و امدادرسانی و اجرای برنامه های نمایشی در مناطق و کمپ های اسکان سیل زدگان در سراسر استان می پردازد.




نظرات کاربران