در حال بارگذاری ...
نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان:

کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان به ایستگاه بامدژ رسید

نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از حضور کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان در دومین روز از کمک و امدادرسانی به مردم و مناطق سیل زده استان خوزستان در ایستگاه بامدژ اهواز خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: روز پنج شنبه 22 فروردین ماه 98 و در دومین روز از برنامه زمانبندی کمک و امدادرسانی به مردم و مناطق سیل زده استان خوزستان، کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان پس از حضور در ایستگاه راه آهن شهر اهواز با قطار به سوی ایستگاه بامدژ حرکت کرد..

شکوریان اظهار کرد: در این سفر و بعد از حضور در شهرستان سوسنگرد، اقلام تهیه شده توسط هنرمندان تئاتر استان خوزستان با قطار به سوی بامدژ حمل شد و در طی مسیر بخشی از کمک ها در ایستگاه نظامیه تحویل مردم سیل زده داده شد.

ساسان شکوریان گفت: در ادامه راه و با حضور قطار در ایستگاه و روستاهای حُره و خاور، بخش هایی از کمک های اهدایی هنرمندان تئاتر استان خوزستان به مردم سیل زده این دو روستا که تمام راه های ارتباطی شان در اثر شکستن سل بندهای احداثی توسط نیروهای نظامی و مردمی قطع شده بود و امداد و کمک رسانی تنها از طریق قطار انجام می شد داده شد.

عضو شورای راهبردی تئاتر خوزستان در ادامه کمک و امدادرسانی گفت: با حضور کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان در روستا و ایستگاه بامدژ کمک ها و بسته های آماده شده توسط هنرمندان تئاتر استان خوزستان شامل آب معدنی، اقلام بهداشتی زنانه و کودکانه، نان و کنسرو خوراکی، مواد شوینده و داروهای ضروری میان مردم روستا که در اثر سیل گرفتگی در واگن های قطار زندگی می کردند توزیع شد.

بنا به همین گزارش مردم و کودکان سیل زده بامدژ در سخت ترین شرایط با زندگی در واگن های قطار در معرض انواع بیمارهای قرار دارند و با بالا آمدن آب در ایستگاه نظامیه و زیر آب رفتن ریل تنها راه ارتباطی این روستاها نیز در حال قطع شدن بود.    




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران