در حال بارگذاری ...

پیام تشکر رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان در خصوص سفر به استان سیل زده گلستان

رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان طی پیامی از تمامی کسانی که در سفر به استان گلستان و دلجویی از سیل‌زدگان این استان، شورای راهبردی تئاتر خوزستان را همراهی نمودند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان طی پیامی از تمامی کسانی که در سفر به استان گلستان به جهت کمک به مردم سیل زده، شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان را  همراهی نمودند تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان آمده است:

سپاس  از همه ی دوستان گرامم که در این امر مهم مرا همراه بودند.

سپاس از همراهانم که بی هیچ ادعایی و هیچ منتی گام در راهی گذاشتند که سراسر عشق بود و حال خوش، سراسر مهربانی بود و آدمیت.

سپاس از عزیزانی که قلبشان همراه کاروان مهر بود و مهرورز بودند و نیک اندیش، سپاس از همه ی آنهایی که کمک کردند تا بتوانیم این راه طولانی و پر از خطر را طی کنیم و عاشقانه در کنار مردمی باشیم که پاک بودند و منزه، مهربان بودند و دوست داشتنی، باعزت بودند و همچون طبیعت سبز، سبز بودند.

در این مدت کوتاه همه چیز در این دیار دیدیم سختی، درد، ویرانگری، آوراگی، دربه دری.... اما همه ی اینها لحظه ای و ذره ای از آن مهربانی این مردمان به راستی دوست داشتنی کم نشده بود.

کودکانی که لبریز خنده ها و فریادهای شادی بودند هل تله منان نوید صبح دیگر را جیغ می کشیدند و چقدر حال ما خوش بود از حرکتی که بانیانش را قطعا مردی ست بسیار.

جا دارد تشکر کنم از همه ی عزیزانی که همراهی کردند و کمک کردند تا ما بتوانیم در کنار این مردم نیک باشیم.

دکتر محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان

خانم دکتر کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

سرکار خانم تریک ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا

هلال احمر استان گلستان

سرکار خانم طاهری هماهنگی هلال احمر استان گلستان

پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا

سرکار خانم اعزازی عضو خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان که عروسک های غول پیکر را در اختیار ما قرار دادند و خود ایشان بدلیل کسالت نتوانستند همراه ما باشند که برایشان آرزوی سلامتی دارم.

و همراهان عزیزم که همراه بنده بودند:

محمد وطن زاده، عبدالرضا نصاری، ساسان شکوریان، خالد بحرانی، محمد قاسمی، سید محمد موسوی، اورانوس شرافت و سیدعلی رضا سید مرتضی معروف به سردار.

سپاسمندم از همت والای  همه ی شما عزیزان.

حسین ذوالفقاری

رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان

 

کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان طی روزهای 10 الی 12 فروردین ماه 98 با حضور در استان سیل زده گلستان و شهرستان آق قلا به اجرای برنام ههای شاد هنری برای کودکان سیل زده پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران