در حال بارگذاری ...
در خصوص سفر به استان گلستان و‌ دلجویی از سیل زدگان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از شورای راهبردی تئاتر استان قدردانی کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی از شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان به جهت سفر به استان گلستان و دلجویی از سیل‌زدگان این استان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی از اعضای شورای راهبردی تئاتر استان به جهت سفر به استان گلستان و حضور در میان مردم و دلجویی از سیل‌زدگان این استان تشکر و قدردانی کرد.

در متن پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

حرکت زیبا و به یادماندنی شورای راهبردی تئاتر خوزستان در سفر به مناطق سیل‌زده استان گلستان که نشأت گرفته از معنویت، وطن دوستی، دلجویی از هموطنان و ‌دهها خصوصیت زیبا و‌ الهی بود بدون ‌شک در ذهن تاریخی تئاتر خوزستان باقی خواهد ماند و ‌همگان از این حرکت به بزرگی و ‌شکوه یاد خواهند کرد.

لبخند زیبایی که بر لبان کودکان استان گلستان نشاندید آسمانی از زیبایی و مهربانی بود که شما بعنوان سفرای خوزستان به مردم این استان تقدیم کردید و ‌یقین دارم خداوند مهربان این حرکت را در کارنامه شما ثبت و ‌در دو عالم از آن متنعم خواهید شد.

اینجانب بر خود لازم دانستم از رییس شورای راهبردی تئاتر خوزستان برادر عزیزم استاد حسین ذوالفقاری و ‌هنرمندانی که ایشان را در این سفر معنوی همراهی کردند به سهم کوچک خویش تشکر و سپاسگزاری نمایم.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

کاروان مهر هنرمندان تئاتر استان خوزستان طی روزهای 10 الی 12 فروردین ماه 98 با حضور در استان سیل زده گلستان و شهرستان آق قلا به اجرای برنام ههای شاد هنری برای کودکان سیل زده پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران