در حال بارگذاری ...
در قالب سومین همایش ملی هنر دفاع،

«هفت سین» به گلزار شهدای هویزه رسید

گروه نمایشی اوستا در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، اجرای نمایش خیابانی «هفت سین » را در یادمان گلزار شهدای هویزه به شهید علم الهدی تقدیم کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان، گروه نمایشی اوستا از استان ایلام  که با نمایش خیابانی «هفت سین» در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» حضور دارد؛ پس از ورود به استان خوزستان  نخستین اجرای خود را در یادمان گلزار شهدای هویزه، تقدیم به شهدای هویزه و شهید علم الهدی کردند.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان با موضوع شهدای غواص با استفاده از عناصر بصری و موسیقی است که پیش از این در رویدادهای ملی دیگر حضور داشته است.

نمایش خیابانی «هفت سین» با تک بازی مالک آبسالان هنرمند برجسته تئاتر دفاع مقدس از شهرستان دهلران استان ایلام در سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور که توسط سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از 27 اسفند 97 آغاز شده است، پذیرای کاروان های راهیان نور است.

گفتی است از دیگر عوامل این نمایش عبارتند از شهناز آئینی (موسیقی)، میثم پیرزادی (سمعی و بصری)، هادی آبسالان  (طراحی فضا) و جهانگیر جابری (مدیر تدارکات)

این نمایش پس از اجرا در یادمان شهدای هویزه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و محوطه مسجد جامع خرمشهر میزبان زائرین سرزمین نور و میهمانان نوروزی خواهد بود.

 

سومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با عنوان هنر دفاع از 27 اسفند 97 آغاز شده است و تا 12فروردین 98 در محل یادمان های دفاع مقدس خوزستان به دبیری علی اصغر جعفری و دبیر اجرایی و مجری طرحی مصطفی بوعذار در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران