در حال بارگذاری ...
در آستانه روز جهانی نمایش عروسکی؛

خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان افتتاح شد

به مناسبت اول فروردین (۲۱ مارس) روز جهانی نمایش عروسکی، خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، به مناسبت اول فروردین (21 مارس) روز جهانی نمایش عروسکی و طی احکامی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان افتتاح و اعضای هیئت مدیره خانه عروسک منصوب شدند.

اعضای هیئت مدیره خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان عبارتند از: علی اکبر پشم فروش (مدیر و عضو هیئت مدیره)، مهدی صفی آبادی (عضو هیئت مدیره)، فاطمه اعزازی (عضو هیئت مدیره)، مریم فهیم پور (عضو هیئت مدیره) و سمیه مقدم (عضو هیئت مدیره).

در متن این احکام آمده است :

ظرفیت نمایش های عروسکی و تلفیق آن با دیگر گونه های تئاتر به خصوص تئاتر محیطی و تئاتر کودک و نوجوان و خلق فضاهای نو در اجرای عمومی این گونه تئاترها به غیر از تالارهای مرسوم و همچنین ارتقا جایگاه هنرهای نمایشی، ظرفیتی خلاقانه، بی بدیل و کمتر شناخته شده است. نظر به تخصص و تجربه مؤثر شما در این حوزه، به موجب این حکم شما را به مدت یکسال از تاریخ صدور این حکم به عنوان عضو هیئت مدیره خانه عروسک انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان منصوب می نمایم.

امیدوارم با همت جنابعالی، تعامل صمیمانه با هنرمندان خلاق و کوشای این عرصه و همکاری با هنرمندان کانون تئاتر کودک و نوجوان و کانون تئاتر خیابانی استان و زمینه سازی حضور هنرمندان تحصیل کرده و جوان در حوزه تئاتر عروسکی، شاهد تأثیرگذاری بیش از پیش این شیوه در جهت گسترش هنر تئاتر در میان مردم عزیز استان خوزستان باشیم.

توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

 




نظرات کاربران